Ga naar inhoud

Trieste Gebeurtenis


Freakzilla

Recommended Posts

Peter Pee blijkt vermoord te zijn. Slachtoffer van zinloos geweld. De dader is nog niet gevonden.

 

http://www.nieuwsbla...121217_00405947

 

Zo een lieve kerel. Zoveel talenten. Bij zovelen geliefd.

Hier een aantal reacties op zijn dood:

 

!RIP Peter Pee. Jarenlange gedreven medewerker maar vooral lieve vriend, we zullen je creativiteit en diverse kunstwerken bij STUDNA - OJC Kompas Kunstenaarscollectief, je medewerking aan Villa Pace, je inzet en liefde voor ons jeugdcentrum, je intelligente gevoel voor humor en je hartverwarmende lach zo hard missen. Jouw hart voor Kompas, het blijft altijd in het onze.

 

Tga je goed Peter! Je was ne verdomd fijne mens!

 

Rust zacht Pee, schilder je ons af en toe een regenboog...? xxx

 

bedankt Peter, voor jouw lach,jouw zweterige knuffels, jouw steun, voor alle fijne momenten in Ojc Kompas. Om nooit te vergeten!

 

Wat een dwaze, zinloze daad! Hopelijk wordt de dader of worden de daders snel gevonden en ter dege gestraft! Misschien kan dat al een kleine troost zijn voor wie achterblijft. Veel sterkte aan iedereen!

 

Heel veel sterkte! Het was een super, fantastische man op Villa Pace! We zullen hem missen.. Sterkte en een hartverwarmende knuffel!

 

Peter Pee de joviale gast... RIP

 

Ik kan het niet in woorden omzetten, zo onbegrijpelijk...

Het ga je goed man..

 

Peter man, wat is er gebeurd...? Wie heeft jou dit aangedaan?

Jij joviale, goedgemutste, talentrijke en artistieke ideeënfabriek...

Ook al kwam ik jou niet veel meer tegen de laatste tijd, ik ben er niet goed van...

Waar het ook is, rust in vrede maat.

 

Ook als is het lang geleden dat we elkaar zagen, dit raakt me zo diep... Een deel van "vroeger" dat op een verschrikkelijke manier wordt afgenomen... Ik speelde de hoofdrol -ja ok er waren maar 2 rolletjes- in de kortfilm die je maakte als eindwerk voor school... hilarische momenten en fijne herinneringen! Je enthousiasme, je goedheid en je lach staan voor altijd in mijn geheugen gegrift. Het ga je goed Peter... x

 

lieve peter p, ik kende je nog niet zo heel lang maar ik weet wel dat je een fantastische kerel bent,een echte teddybeer!we gaan je missen..

 

ik zal onze spelletjes zeeslag en carcassonne missen net zoals je fantastisch gezelschap , forever in my heart, sleep tight my friend

 

Bedankt voor de korte tijd dat we elkaar kenden. De gesprekken die ik met jou gevoerd heb waren me heel waardevol, en waren vooral hoopvol. We kunnen meer mensen zoals jij gebruiken. Ik vier je leven. Slaap zacht.

 

Peter, gisteren nog een sms van jou 'How's live?', dat we dringend met de bende nog eens moesten samenkomen, of ik wou afspreken op oudejaarsnacht... Godverdomme ja, ik heb zin om af te spreken.

Om je te zeggen dat ik je bewonderde voor wie je was: creatief, gedreven, recht door zee, joviaal, Bourgondisch, ...

Om je te danken voor de schitterende momenten samen, Brul, onze weekendjes samen, onze legendarische nachten,...

Om je te zeggen dat je een van mijn vrienden bent, voor altijd.

 

post-131-0-79842100-1355849552_thumb.jpg

 

Peter staat rechts op de foto

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie

Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet voelen; een overlijden op zo'n manier. Veel sterkte in ieder geval.

 

Bedankt Stuvio. Het is een heel nare ervaring om een kameraad te verliezen door zinloos geweld.

Jullie zullen begrijpen dat ik dit verdriet wou delen, ook met degenen op dit forum die mij kennen.

De dader is opgepakt. Ik ga op dit forum niet verder op de zaak ingaan. Er wordt genoeg over bericht in de kranten.

I aM FReaKZiLLa the uLTiMaTe THRiLLa So F*cK FeaR

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
Gast Kameraad Mauser

Er is nog geen 100% zekerheid, men heeft ook nog niet beslist of er een autopsie komt, maar er is wel een grote kans dat er een infectie gekomen is via die spinnebeet, wat leverfalen kan veroorzaakt hebben.

 

Er was een infectie van een vleesetende bacterie. Blijkbaar had hij enkele operaties achter de rug waarbij men huid diende te verwijderen...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Is 2500€ trouwens een normale prijs voor zoiets? Ik heb mijn auto voor minder gekocht  :ph34r: (tweedehands uiteraard)

 

 

Onze 207 werd op het parkeerterrein door een onbekende aso geschampt: flinke kras en deukje in de rechter voorpaneel: 1250 euro. Dus wat uitdeuken, kras vullen, spuiten, kassa !

 

Een auto voor minder dan 2500 ? Toch geen wrak van de maand ?

Link naar reactie

Hyundai Getz 3-deurs van 2006, kheb hem wel van mijn neef overgekocht :)

 

Ah, die Getz blijft dus in de familie ! Onze eerste auto (mrs Retep is de automobilist) was de oude wagen van een vriendin van mijn schoonmoeder. Een ouwe Civic, een lage marokkanenbak, 50 % roest maar met een goede motor en iedereen ging opzij als we aan kwamen scheuren... Kosten 80 euro (was de APK keuringskosten).

Link naar reactie

Mijn huidige wagen kostte me maar € 2.000,00, en daar rijd ik nu al zo'n 6 à 7 jaar mee rond.  Het dingetje heeft ondertussen ook al de kaap van 331.000 km gehaald, waarvan behoorlijk wat kilometers op mijn conto.  Goede wagens hoeven echt niet duur te zijn hoor.

Meer nog, de wagen daarvoor kocht ik voor het ronde bedrag van € 50,00, de prijs van de brandstof in de tank, en ook daar heb ik nog wel wat jaren mee rondgereden.  't Beestje heb ik uiteindelijk zelfs moeten verkopen omdat hij wat veel begon te verbruiken, verder was er niets mis mee, zelfs geen roest,... .  Met de verkoopprijs heb ik dan uiteindelijk mijn "nieuwe" en huidige wagen betaald, :P

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Dat zeg je nu wel mooi stilte, maar na een jaar of 9 begint zo'n auto toch veel kosten met zich mee te brengen: aandrijfriem, rempakkingen ed. We reden jaren in tweedehandsjes maar als je dan een paar jaar achterelkaar 600-750 per jaar aan onderhoud kwijt bent.....

Link naar reactie

De enige "grote" kosten die ik er tot op heden aan heb gehad zijn de banden, maar da's niet anders bij een nieuwe wagen.  Nochtans gaat hij al zijn 17de jaar in binnenkort.  'k Heb me jaren terug voorgenomen hem af te danken bij de eerste grote kosten, maar gek genoeg zijn de uitgebleven tot op heden.  Je kan dus maar geluk hebben, al zal de rijstijl ook wel helpen.;)

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Duifje is het noorden kwijt.

Duifje botst tegen de muur van het huis.

Duifje's achterpoot steekt naar boven, tussen haar vleugel en lichaam door.

Duifje kan niet meer stappen.

Vliegen lijkt ook niet meer te lukken.

Duifje verschuilt zich onder de wagen.

Stilte kan duifje niet te pakken krijgen.

Kat kijkt verlekkerd toe.

Het noodlot zal zich weldra voltrekken.

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...