Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Paul_NL

" De Klassieke Leesclub"

Recommended Posts

Er zijn van die boeken die iedereen wel in zijn kast heeft staan..de zogenaamde klassiekers..maar zijn ze de naam waardig?

Voortkomend uit die vraag kwam het idee van een medeforummer om een titel uit te kiezen en deze gezamenlijk te lezen en daarna te bespreken.

Ik stel voor om te stemmen voor de 1e titel?

Who's in?

Basisregels:

Titel wordt gekozen door een poll welke 3 dagen loopt.

Na uitslag poll, 2 weken de tijd om het boek te lezen.

1 week om te bespreken, deze week start tevens de poll voor het volgende boek..etc.

Op-aanmerkingen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ga Het Besloten Land lezen. Komt volgende week toe.

Had die (tot mijn grote schande) nog niet gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

OK voor het besloten land, ook zo'n klassieker die ik 20 jaar terug gelezen heb, toen was ik er toch danig van onder de indruk.

anttardi02_1.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Er is een herdruk van 20 euro, misschien wel jammer dat we gestart zijn met een duur boek. Volgende titel dan best een goedkope uitgave.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb de originele in de Catawiki shops gekocht. Die staat er ook voor rond de 20 euro (en verzendingskosten uiteraard :( )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het Besloten Land is beschikbaar in 51 Vlaamse bibliotheken, je hoeft zelfs geen lid te zijn, gewoon binnenstappen en lezen in de leeshoek of leeszetels die elke bib wel heeft.

herdruk:

http://zoeken.bibliotheek.be/detail/Jean-Claude-Forest/Het-besloten-land/Strip/?itemid=|library/marc/vlacc|2585354

1e druk

http://zoeken.bibliotheek.be/detail/Jean-Claude-Forest/Het-besloten-land/Strip/?itemid=|library/marc/vlacc|771199

Nederlandse bibliotheken zijn wat lastiger, daar is geen overzicht.

http://www.bibliotheek.nl/catalogus/titel.245588663.html

het-besloten-land-bibliotheek.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aha nog voorradig, die ga ik nog in de bib proberen op te snorren, kan ik m'n uren op de trein mee vullen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel Tardi hier, maar niet Het Besloten Land.

Ik heb hem wel ooit gelezen, maar te lang geleden om er hier iets over te zeggen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het Besloten Land vind ik een prima voorstel. Ik heb hem ook in de kast staan en het is zeker 10 jaar geleden dat ik hem voor het laatst las. Ik ben een groot Tardi fan, ben benieuwd hoe Het Besloten Land zich houdt bij herlezing. Ik doe mee!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bij mij geen Tardi, eerlijk gezegd heb ik ook niets met Tardi, trekt mij niet, maar......ga dit wel volgen, ben benieuwd naar de reacties

Deel dit bericht

Link naar bericht

Net als het je niet aantrekt, moet je meedoen met de leesclub. Daar dienen ze immers voor.

Dat ben ik met je eens, maar om voor 20 euro een exemplaar aan te schaffen doe je ook niet zomaar. Ik heb ook niks met Tardi, maar blijf dit zeker volgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...