Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Paul_NL

" De Klassieke Leesclub"

Recommended Posts

Ik dacht deze ochtend net hetzelfde, maar dan op 20 punten. 10 voor het verhaal en 10 voor de tekeningen. En dan alles op een lijstje De Klassiekers van De Reep.

maar tja, ik doe niet mee.

Do you have any?

Een mooie toevoeging op mijn idee ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Komt er ook een wegingssysteem bij die punten dan? omdat ik hier niet iedereen even serieus neem  :e011:  

@Bonte dat moet toch te programmeren zijn?  :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

@Bonte dat moet toch te programmeren zijn?  :e012:

Alles te te programmeren maar eh ...   :ph34r:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Komt er ook een wegingssysteem bij die punten dan? omdat ik hier niet iedereen even serieus neem  :e011:  

Is dat een grap?

Bij grote enquêtes weten de enquêters (de goeie tenminste), dat er altijd lolbroeken onder de geënquêteerden zijn. Maar de ene lolbroek neutraliseert de andere.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een mooie toevoeging op mijn idee ;)

Ik dacht deze ochtend net hetzelfde, maar dan op 20 punten. 10 voor het verhaal en 10 voor de tekeningen. En dan alles op een lijstje De Klassiekers van De Reep. 

maar tja, ik doe niet mee. 

Do you have any?

Ik zou niet met een puntensysteem of zo gaan werken.

Gewoon dat ding lezen en hier je mening neerplurken.

Het zal er toch op neerkomen dat de ene vindt dat iets terecht een klassieker is, en de andere niet.

Maar ik verwacht wel dat enkele zwaargewichten van hun voetstuk vallen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hebben we ook effectief gedaan bij The Martian, die trailers tegenwoordig tonen quasi het volledige verhaal.

Nou, na de film te hebben gezien, heb ik het boek gelezen. Dat was dus een flinke lange spoiler. :)

Maar aangezien het de bedoeling is om klassiekers nou eens op hun restwaarde af te rekenen, zou ik spoilers en recensies met "meningsverantwoordingen" liever vermijden, om te verhinderen dat onze "objectiviteit" verloren gaat. Na de lezing kunnen we die nog altijd weer bovenbrengen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Is dat een grap?

Ik dacht dat de twisted evil smiley dat wel genoeg duidelijk maakte Peter. Maar ja dus, dat was een grap ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voila, dat boek zegt me helemaal niks, geeft me geen zin om het te lezen (ik heb het niet gelezen, dus verder geen mening). had het nu een Isabelle Avondrood geweest...

Deel dit bericht

Link naar bericht

ah, maar zoals ik al zei: ik ben geen fan van Tardi's tekenstijl. Wel van Andreas' tekenstijl. 

Een strip is zowel tekeningen als verhaal. En de samenwerking daartussen natuurlijk. 

HBL: tekeningen hou ik al niet van, en bij doorbladeren, véél te veel tekst, dat geeft mij geen zin om dat te lezen. :)

Dus doe ik maar niet mee met de club :P

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dus doe ik maar niet mee met de club :P

Maybe next month... (en ik dan misschien eens niet)

Deel dit bericht

Link naar bericht

aha! maar men heeft me hier fijntjes laten weten dat ge niet dan eens wel en dan eens niet kunt meedoen. twas alles of niets.

Of misschien las ik dat verkeerd.

Anders zal ik zeker wel eens meedoen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom zou je altijd moeten meedoen?

Ik ga wel proberen, ook al is het niet noodzakelijk mijn dada. Dan kan je het desnoods achteraf ongenadig de grond inboren :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Boeken die ik echt slecht vind, kan ik niet uitlezen (ik heb teveel achterstand liggen om daar tijd in te steken). Dus als ik een boek niet uitkrijg, is het ook niet eerlijk om dat dan in de grond te boren of af te breken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind trouwens dat als je meedoet, je het boek minstens twee keer moet lezen. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zou het voorlopig in spoilervorm  doen. Misschien per 'klassieker' een aparte draad aanmaken.

Zal het waarschijnlijk dit weekend pas gelezen hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ging Bonte geen apart forum maken?

Misschien gewoon beginnen met een tag [ De Klassieke Leesclub ] - Het Besloten Land (Tardi)? Hoe meer je splintert, hoe minder toevallig volk je trekt. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...