Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
dirk (monsieur toupet)

Nanomango Dirko

Recommended Posts

Interessante hoek in dat laatste kader. Het benadrukt de dronken toestand van de man goed.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt.

Auto's zijn niet mijn geliefde ding. Maar hier gebruik ik een Dinky Toy als voorbeeld en dat helpt echt. Ik wilde wel een Amerikaanse slee tekenen en die vond ik niet zo direct. Het is een oude BMW die ik wat breder teken en zo krijg ik toch de indruk van een Amerikaan.

post-129-0-66275200-1448738578_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

En hier zijn de 2 laatste pagina's. En het zit er weer op. Ik zat er halfweg wat door, met het eerst verhaal waar ik teveel tijd moest insteken, en buiten mijn 'comfort zone' tekende. Met dit tweede verhaal heb ik gelukkig een tweede adem gevonden.

post-129-0-33759600-1448913465_thumb.jpg

post-129-0-15108200-1448913475_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Leuke ontknoping! :)

Dikke proficiat met de prestatie! Twee mooie verhalen op een maand tijd, 't is niet vanzelfsprekend. *thumbs up*

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heel erg fijn dat het je gelukt is! En het waren ook twee heel erg fijne verhalen om te volgen. Beide anders... maar heel sterk werk! Leuke ontknoping van je tweede verhaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen