Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
dirk (monsieur toupet)

Nanomango Dirko

Recommended Posts

Gisteren geen tijd gehad. Dat betekent dat ik nog 3 pagina's te gaan heb in december. Het zij zo.

Mijn verhaal kent wel een einde, en voor de laatste 10 pagina's of zo had ik heel kort op papier gezet wat er nog allemaal moest gebeuren. Het zou dus moeten lukken om alles niet te moeten samenproppen op de laatste pagina's.

post-129-0-21316000-1480542069_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Tja, er zullen wel wat losse eindjes aan zitten. De grote lijnen van het verhaal kende ik, maar het scenario is van dag tot dag geschreven.

Ik geef een hint hoe oom Denis aan het juweel kan zijn gekomen. Maar omdat beide protagonisten al dood waren op het moment dat ik mijn verhaal begin, lijkt het me wel voldoende zo. Anders had ik met flashbacks moeten beginnen.

Het snorretje is niet verklaard maar komt, lijkt me, van vaders kant. Vader en oom hebben mooie exemplaren. En ook het halfbroertje heeft er één! En het nut van het snorretje in het verhaal? Tja, ik had gewoon zin om een meisje met een snorretje te tekenen...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vond 't een heel tof verhaal, *thumbs up*.

En hey, een meisje met een snorretje, waarom niet? Ik denk dat je versteld zou staan hoeveel dames geregeld het pincet naar de bovenlip moeten richten. :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

*gniffel* Ons al meteen op het verkeerde been zetten, gij snoodaard!

Geen idee of dat ruitjes papier opzettelijk is of gewoon wat je bij de hand had, maar het is in ieder geval een mooie toevoeging aan het verhaal in het verhaal gegeven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Da's goed gezien, dat ruitjespapier. (Ik trek 't mij niet bijster aan als de kaders niet volledig recht zijn. O : - ) )

Wow: respect voor dat gebouw!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen