Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Paul_NL

[ De Fakkel - Klassiekers] - Leesclub

Recommended Posts

-Guust Flater

-Asterix

-Suske en Wiske

-Kuifje

-Op zoek naar de tijdvogel

Suske en Wiske en Asterix zijn lopende reeksen. Deze kunnen er wel in maar er zal dan maar 1 album van gelezen worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het lijstje is toch erg kommer en kwel, daarom zou ik er toch wat 'happy' dingen willen aan toevoegen:

Fritz the Cat - Crumb

Leve de vrouwen (bijvoorbeeld) - Reiser

Paulette - Pichard/Wolinski

Philémon - Fred

De Onnoembaren - Yann/Conrad

Ton en Tineke - Franquin/Attanasio

Kommer en Kwel..why?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken ze niet allemaal, maar van degene die ik ken zie ik toch enkel Bone en De Chninkel als (licht) humoristisch.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ken ze niet allemaal, maar van degene die ik ken zie ik toch enkel Bone en De Chninkel als (licht) humoristisch.

Scott Pilgrim, Zwartkijken en Transmepolitan zijn toch ook (redelijk) humoristisch.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Scott Pilgrim, Zwartkijken en Transmepolitan zijn toch ook (redelijk) humoristisch.

Scott Pilgrim ken ik niet. Zwartkijken en Transmetropolitan zijn (zeer) zwarte humor, je wordt er niet echt vrolijk van.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Scott Pilgrim ken ik niet. Zwartkijken en Transmetropolitan zijn (zeer) zwarte humor, je wordt er niet echt vrolijk van.

Scott Pilgrim is verfilmd door Edgar Wright (regisseur van Hot Fuzz en Shaun of the Dead) dus dan weet je het wel, en van Zwartkijken werd ik toch best vrolijk; :e002:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Titels voeg ik morgen toe en ik had het idee om maar aan V te gaan beginnen met zijn allen? Dan hebben we december al een start en een forummer met keuzes voor januari. Starten we die poll ook zsm op. Goed idee?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Titels voeg ik morgen toe en ik had het idee om maar aan V te gaan beginnen met zijn allen? Dan hebben we december al een start en een forummer met keuzes voor januari. Starten we die poll ook zsm op. Goed idee?

doen we die? ik heb er zin in!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nieuwe titels staan in de leeslijst en het topic voor December is geopend. Ik zou dhr. Linthout willen verzoeken (simpelweg omdat hij hier in mn beeld staat) om 5 keuzes aan te leveren uit de leeslijst (of eigen keuzes) voor januari!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het wordt een zware decembermaand. Zowel Cyrrus-Mil als V for Vendetta herinner ik me als erg taaie boeken. Cyrrus-Mil heb ik nooit uitgelezen, V wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ahem, wordt het niet tijd dat er een nieuwe poll komt. Dus nieuw feestvarken aanduiden die 5 titels mag kiezen :e007:

Deel dit bericht

Link naar bericht

2016 is nog niet begonnen en Zwendel heeft zijn Avatar al opnieuw aangepast :D

Ik moet Cyrrus-Mil nog doorgraven :(

Deel dit bericht

Link naar bericht

2016 is nog niet begonnen en Zwendel heeft zijn Avatar al opnieuw aangepast :D

Ik moet Cyrrus-Mil nog doorgraven :(

Aba neen, ik pas hem definitief aan in 2016. Ondertussen ben ik in dubio ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Volgens mij is er zeer weinig animo mbt de leesclub De Fakkel ? Er lopen er ook inmiddels 2. Misschien is kijken hoe we dit nou verder vorm gaan geven?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het was wel zo dat er voor december twee te lezen waren, wat een beetje teveel van het goede was (zeken met een turf als V).

En bovendien was er in november-december ook weer een overrompeling met nieuwe strips.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben ook nog maar halfweg V. Dit is niet 1 strip, maar 10 delen. En ik lees tussendoor ook nog graag eens iets anders.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...