Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Log in om dit te volgen  
Paul_NL

[ De Fakkel - Klassiekers ] - (Poll Januari 2016)

De Fakkel - Klassiekers  

1. 1. Welk boek wil jij graag in Januari lezen met De Fakkel?

• ?
      0
    • ?
      0
    • ?
      0
    • ?
      0
    • ?
      0

Recommended Posts

post-701-0-78568900-1448377539.jpg
Welkom bij de Poll voor Januari 2016!
De keuzes voor Januari zullen zo snel mogelijk bekend worden gemaakt!

Maak je keuze in de poll en licht je keuze hieronder toe!

16 december is de bekendmaking van het boek voor de maand Januari!

Deel dit bericht

Link naar bericht

51WkgRRm22L._SY344_BO1,204,203,200_.jpg

Ik heb dit boek gekozen omdat ik het nu al een jaar in de kast heb staan en ik er ontzettend veel goede verhalen over hoor.
Zie ook deze recensie bijvoorbeeld: Link!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mij maakt het niet uit welke het wordt, maar ik doe wel mee. Alleen Fun Home heb ik nog nooit gelezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mij maakt het niet uit welke het wordt, maar ik doe wel mee. Alleen Fun Home heb ik nog nooit gelezen.

Leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb ook gestemd op Fun Home.  Heb daar indertijd een lovende recensie over geschreven (voor Stripelmagazine, denk ik).  Het lijkt mee een ideale gelegenheid om die te herlezen, temeer daar ik "Are You My Mother?" van diezelfde Bechdel nog steeds niet gelezen heb... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Heb ook gestemd op Fun Home.  Heb daar indertijd een lovende recensie over geschreven (voor Stripelmagazine, denk ik).  Het lijkt mee een ideale gelegenheid om die te herlezen, temeer daar ik "Are You My Mother?" van diezelfde Bechdel nog steeds niet gelezen heb... 

Die heb ik dus gelijk besteld nu, zou bijna vergeten dat die er ook was.

Het is sowieso echt het internet afstruinen voor een beetje degelijke info over nieuwe/goede graphic novels.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb op Essex County gestemd. Die wil ik al lang eens herlezen. Fun Home vond ik maar niets ... Het boek is dan ook (denk ik toch) de deur uit ondertussen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb op Fun Home gestemd om de redenen a. ik ben er heel erg benieuwd naar en b. het is verkrijgbaar in mijn lokale bibliotheek. Leuk initiatief, Paul_NL!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Essex County gestemd om dezelfde reden als Orlando. 

Fun Home  ken ik niet en Persepolis heeft me nooit aangetrokken. Dus als het één van deze twee wordt, sla ik januari over wegens geen zin in. :)

V for Vendetta wil ik best herlezen, maar dat wordt een zware klus ;) Vooral omwille van die Schot, en mijn leesachterstand. 
Black Hole zou ik eventueel nog wel eens opnieuw willen kopen. Ik deed de mijne cadeau voor een verjaardag (na twee keer te hebben gelezen natuurlijk). 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Essex County gestemd om dezelfde reden als Orlando. 

Fun Home  ken ik niet en Persepolis heeft me nooit aangetrokken. Dus als het één van deze twee wordt, sla ik januari over wegens geen zin in. :)

V for Vendetta wil ik best herlezen, maar dat wordt een zware klus ;) Vooral omwille van die Schot, en mijn leesachterstand. 

Black Hole zou ik eventueel nog wel eens opnieuw willen kopen. Ik deed de mijne cadeau voor een verjaardag (na twee keer te hebben gelezen natuurlijk). 

Kuzuri, Als het fun home wordt dan zou ik JUIST in jouw geval een poging wagen, wie weet ben je verrast!

Maar het staat je vrij het niet te doen natuurlijk, als het mij echt niet aanspreekt zou ik het ook niet doen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee, spreekt me totaal niet aan. (beetje zitten google-afbeeldingen-en ook)
10 jaar geleden zat ik zo'n periode dat ik dat allemaal probeerde, die stijl van tekenen, een verteller (vertelster) die tegen de lezer over haar/zijn problemen of alledaagse dingen praat, enz. Heb dat een tijdje gelezen, en toen besloten dat het mijn ding niet is. 

Edit: ik las toen ook veel Graffik Novuls. Maar enkele jaren terug heb ik besloten dat ik volledig voor de fun en het escapisme ga. :) Dat is geen waarde oordeel over die strips, daar zaten goeie dingen tussen, maar ik lees liever iets anders. Op mijne leeftijd, en na een dag werken... 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nah heb ook eens gelezen waarover het gaat en dat geleuter over dagdagelijkse dingen is niks voor mij. Persepolis ook niet.

Ik twijfel tussen Black Hole en V.

Deel dit bericht

Link naar bericht

V gekozen omdat die nog ongelezen in de kast staat. Black Hole en Persepolis reeds gelezen en geen zin om dat nog eens te doen. Ik wil er wel een mening over geven als één van die twee het zou halen. Fun en Essex ken ik niet dus sta er zeker voor open.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb V gekozen omdat ik Persepolis duidelijk minder sterk vind en de rest eerlijk gezegd niet ken  :e008:

Ik heb wel de Engelstalige versie van V ....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb V gekozen omdat ik Persepolis duidelijk minder sterk vind en de rest eerlijk gezegd niet ken :e008:

Ik heb wel de Engelstalige versie van V ....

No shame in iets niet kennen..ik zie dagelijks nieuwe titels!

Deel dit bericht

Link naar bericht

No shame in iets niet kennen..ik zie dagelijks nieuwe titels!

Het is jammer dat de manier waarop we selecteren er eigenlijk toe leid dat er gekozen wordt voor het bekende. Ik vind het lastig om een boek te nomineren dat ik niet ken. Dit zegt uiteraard helemaal niets over de kwaliteit van deze boeken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het is jammer dat de manier waarop we selecteren er eigenlijk toe leid dat er gekozen wordt voor het bekende. Ik vind het lastig om een boek te nomineren dat ik niet ken. Dit zegt uiteraard helemaal niets over de kwaliteit van deze boeken.

Dat gaat veranderen nadat deze titels voorbij zijn! Daarnaast is dat natuurlijk ook een beetje afhankelijk vd mensen zelf..als iedereen alleen het bekendste werk wil lezen dan zien we die de 1e maanden terug alvorens we aan nieuw spul toekomen. Het kan ook leuk zijn de bekendste werken te bespreken met elkaar!

Dat is natuurlijk ook het doel van de club.

die klassiekers (die automatisch bekend zijn) samen lezen en bespreken en beoordelen of wij ze de titel waard vinden!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb vrijwel alle boeken in het Engels. Geen probleem toch?

Nee, voor mij is dat geen probleem. Die scotsman, dat is een grapje. (maar hij is wel moeilijk verstaanbaar, dat moet je toch toegeven)

Deel dit bericht

Link naar bericht

'V for Vendetta' is één van de allerbeste strips ooit.  Zal die met plezier herlezen als Fun Home niet gekozen wordt.  'Black Hole' en 'Essex County' trouwens ook.  Persepolis vind ik ook prachtig maar heb het nog niet zo lang geleden herlezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van de 5 albums enkel Zwart gat gelezen enkele jaren terug.

Was een doorworsteling , vond het saai en totaal niet boeiend.

Persepolis en V for Vendetta zou ik ook nog eens willen lezen , wellicht zal het in 2016 zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van de 5 albums enkel Zwart gat gelezen enkele jaren terug.

Was een doorworsteling , vond het saai en totaal niet boeiend.

Persepolis en V for Vendetta zou ik ook nog eens willen lezen , wellicht zal het in 2016 zijn.

V for Vendetta lijkt mij ook een leuke keus!

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik doe ook mee, ik vind alle 5 de boeken klassestrips, behalve fun home, het zou helemaal in mijn straatje moeten passen, maar ik vond er ook na 3 pogingen niets aan. het is dan ook de deur uit. de andere boeken draag ik allen hoog in het vaandel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...