Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
Minotaur

Op Welk Voornemen Mogen We U Afrekenen Eind 2013?

Recommended Posts

Minotaur   

Het is eenvoudig: u verbindt zich tot één ding / het halen van één target / het stoppen met één slechte gewoonte.

En op het einde van 2013 kijken we wie het gehaald heeft.

Beloning: trots op het behalen van het resultaat.

Straf: publieke afgang :)

----

Ik begin: ik wens tegen eind 2013 minimum 50 blz. aan kortverhalen geschreven te hebben.

Who's in?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Yncke   

Het onmogelijke goede voornemen: elke week een strippagina, eender welke van mijn projecten of daarbuiten.

Het realistische goede voornemen: beter doen dan vorig jaar. (Toen haalde ik 31 pagina's Per'Bat, 3 pagina's herwerking van Per'Bat, 1 pagina Haasje Over, 8 pagina's Polidor en 1 vingeroefeningetje in potlood.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Yncke   

Het onmogelijke goede voornemen: elke week een strippagina, eender welke van mijn projecten of daarbuiten.

Het realistische goede voornemen: beter doen dan vorig jaar. (Toen haalde ik 31 pagina's Per'Bat, 3 pagina's herwerking van Per'Bat, 1 pagina Haasje Over, 8 pagina's Polidor en 1 vingeroefeningetje in potlood.)

2013 is komen te gaan. De balans is:

- Per'Bat (inkt): 45 pagina's

- Herwerking Per'Bat (inkt): 2 pagina's

- Haasje Over  (kleur): 3 pagina's 

- Polidor (potlood en inkt): 10 pagina's

- de NaNoMangO (potlood): 24 pagina's

- Een cadeau (kleur): 1 pagina

Wat een totaal van 85 pagina's oplevert. Yay! Mij blijft de publieke afgang bespaard.

Van Stuvio weten we 't al. Dus, Minotaur, Gilles, hoe is 't met jullie? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

2013 is komen te gaan. De balans is:

- Per'Bat (inkt): 45 pagina's

- Herwerking Per'Bat (inkt): 2 pagina's

- Haasje Over  (kleur): 3 pagina's 

- Polidor (potlood en inkt): 10 pagina's

- de NaNoMangO (potlood): 24 pagina's

- Een cadeau (kleur): 1 pagina

Wat een totaal van 85 pagina's oplevert. Yay! Mij blijft de publieke afgang bespaard.

Van Stuvio weten we 't al. Dus, Minotaur, Gilles, hoe is 't met jullie? :)

Very nice!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gilles   

Uhm, ik heb wel een aantal disneyfilms gezien vorig jaar. 't Was meer één per keer maar toch, cava wat mij betreft. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Log in om dit te volgen