Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Timhardt

Neil Gaiman

Recommended Posts

On 25-2-2017 at 3:01 AM, Tweetie said:

post-461-0-04685500-1487988105_thumb.jpg

Iemand deze gelezen? 

Overzichtelijk: een deel, 64 paginas, zou prima geschikt zijn om in het Nederlands vertaald te worden 

Net gelezen, fantastisch mooi geschreven en getekend!!! Een typisch Gaiman (modern) sprookje, zeer graag gelezen!!! Dit prachtig geschreven stuk vertalen in het Nederlands is pure blasphemy...

trollbri.thumb.jpg.ca9d0010bb7a48f27a9fca9513090be1.jpg

troll-bridge-i2.thumb.jpg.ac2b8d3f6cd751d716c178c1d2b88074.jpg

tumblr_o847cvGbpH1twnq7io1_500.thumb.jpg.2772a821c69883796739cddea0f2a58a.jpg

BN-QA882_tb38a_JV_20160929112745.thumb.jpg.0c4890dba3ccfb3f05e35fc13367e0c7.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik ben pas net begonnen in SANDMAN

Ik had TPB #1 gelezen en kon het nu wel waarderen. Jaaaaren geleden kostte het me teveel moeite. Ik was tezeer een newbie om dat artwork aan te kunnen, zeker omdat ik juist comics ontdekte via Harris (Vampirella door Amanda Conner, Jusko, TEX) en Image Comics (Witchblade, Spawn, Darkchylde).

Ik heb juist TPB #3 en #4 gevonden en nu op zoek naar een #2 (2e hands dan) zodat ik weer even verder kan

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 uren geleden, Metabaron zei:

Teleningen van Bilquis Everly zien er ook erg tof uit. Nog nooit eerder van gehoor, maar zo te zien tekenwerk van de bovenste plank: https://www.instagram.com/bilquis/  en https://bilquisevely.deviantart.com

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zij heeft ook een van de betere kortverhaaltjes van Lazarus X+66 getekend (TPB uit volgende week denk ik). Ik hou ook wel van haar stijl. Ik sta eigenlik nog enkele trades achter met Sandman, maar ik ga me wss dat Sandman Universe one shot wel aanschaffen. Daarna zie ik wel. 

De herstart doet me trouwens erg denken aan de recentste herstart van DC, Rebirth. Die zijn ook met een dikker one shot begonnen om de nieuwe status quo voor te stellen.

the-sandman-universe_promo-by-bilquis-ev

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 12/1/2018 om 14:56, boomvavavoom zei:

ik ben pas net begonnen in SANDMAN

Ik had TPB #1 gelezen en kon het nu wel waarderen. Jaaaaren geleden kostte het me teveel moeite. Ik was tezeer een newbie om dat artwork aan te kunnen, zeker omdat ik juist comics ontdekte via Harris (Vampirella door Amanda Conner, Jusko, TEX) en Image Comics (Witchblade, Spawn, Darkchylde).

Ik heb juist TPB #3 en #4 gevonden en nu op zoek naar een #2 (2e hands dan) zodat ik weer even verder kan

Jaloers dat je dat allemaal nog voor het eerst kan lezen. Enjoy!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zit momenteel in een Neil Gaiman fase. Ik heb niet altijd zin om zijn werk te lezen, maar momenteel heb ik weinig zin om iets anders te lezen. Deze week Star Dust gelezen en momenteel ben ik bezig in Norse Mythology, 2 boeken met heel wat humor. De eerste HC van de American Gods adaptatie is ondertussen besteld en ik heb de draad terug opgepikt van Lucifer (ik weet het, niet geschreven door Gaiman, maar speelt zich wel af in zijn Sandman universum).

Ik sta nog altijd achter met Sandman zelf, dus als ik nog altijd in de mood ben, ga ik wat van die achterstand inhalen op FACTS.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb een beschadigde versie vd HC v American Gods ontvangen. Ik krijg een nieuw exemplaar, maar als iemand geïnteresseerd is om de beschadigde versie gratis te krijgen, laat me maar iets weten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na Lucifer ben ik nu bezig met het herlezen van Sandman. De ontbrekende delen ga ik volgend weekend op Facts kopen. Ik merk nu dat ik een mix heb van tpb’s met de oude en nieuwe inkleuring en dat die nieuwe inkleuring me veel beter bevalt. Toch maar eens bekijken om ook die delen te vervangen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 24/3/2018 om 20:17, mojo zei:

Ik heb een beschadigde versie vd HC v American Gods ontvangen. Ik krijg een nieuw exemplaar, maar als iemand geïnteresseerd is om de beschadigde versie gratis te krijgen, laat me maar iets weten. 

zekerss!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen