Ga naar inhoud

Album Van Het Jaar - 2015


Tweetie

Recommended Posts

Zeker niet het beste album van 2015, maar Hilda en De Reus van Middernacht heeft me wel het meest verrast! Een ontdekking! En wat een uitgave ook!

 

ik ga die aanslag toch ook eens kopen denk ik.

altijd al mulisch fan geweest, maar geen fan van adaptaties van boeken in strips.

maar met zoveel geweld....

 

Ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar De Aanslag deed me niet echt veel.

Link naar reactie

Zeker niet het beste album van 2015, maar Hilda en De Reus van Middernacht heeft me wel het meest verrast! Een ontdekking! En wat een uitgave ook!

 

 

Ik ben waarschijnlijk de enige hier, maar De Aanslag deed me niet echt veel.

 

dat is die reeks van Pearson he? Zijn die Hilda - boeken niet eerder voor kinderen of vergis ik me?

Ik zou van Pearson heel graag "everthing we miss" hebben, maar hopeloos uitverkocht :(

ik hoop op een herdruk.

Link naar reactie

ONTBOEZEMINGEN.....    Tietel (grapje) is leuk gevonden.  Borsten.... wat doen ze de mensheid toch aan....    Voor 1x voor mij geen actie of avontuur, maar prachtige visuele poëzie uit het dagelijkse leven.....  Het album bevat paar korte verhalen met iedere keer een andere vrouwelijke hoofdpersoon en toont hoe borsten alles bepalend kunnen zijn....

De tekenaar is na jaren van afwezigheid weer terug.....

Link naar reactie

Hilda is idd de reeks van Pearson. Ik had de eerste twee voor m'n zoon van 8 gekocht. Eerste reactie was ook wel: dat is hier meer kaft dan papier en dat voor die gepeperde prijs! Maar toch meegenomen. De zoon had na 5 minuten zijn eerste boek al uit en veel meer dan een flauwe 'jaja' kwam er niet toen ik vroeg of hij het mooi vond. Het was dus nog wat te vroeg voor hem. Ik heb ze dan maar gelezen. Hilda en de trol is een opwarmertje die goed is, maar toch minder dan het verhaal over de reus. Prachtig verhaal, heerlijk getekend en prachtige uitgave: super hardcover, linnen rug, binnenkanten prachtig afgewerkt, een reuzen encyclopedie, ... Zo dat gevoel dat je als lezer overvallen wordt door bakken jeugdsentiment, dat gevoel van zorgeloos genieten. En dat voor een kinderverhaaltje. Ik ga straks de andere twee kopen.

Link naar reactie

Kid Eternity van Morrison en Fegredo (Vertigo).

Wat een sfeer...Wat een tekeningen...Een schitterende strip van 25 jaar geleden.

Mooi uitgegeven ook.

De kwaliteit die ze toen brachten...Ik denk dat ik nog maar een paar ouwetjes van Vertigo ga herlezen...

Maar ik heb ook Frommeltje en Viola gelezen....

Hoe ik dat vele jaren geleden over het hoofd gezien heb....

Ik kies uiteindelijk toch voor Frommeltje en Viola. Ik ga voor de liefde!!! :e002:

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...