Ga naar inhoud

Eppo


Lecram

Recommended Posts

"De boekenkast van" vind ik een heel leuke manier om te leren over wat stripmakers graag lezen en waarom. 

Zo mogen er van mij gerust wat meer artikels in staan. 

Maar de artikels zijn soms heel kort. Eppo heeft veel mensen in huis die veel interessante dingen te vertellen hebben, dus dat moet toch mogelijk zijn. De artikels van Dick Matena zijn hiervan een goed voorbeeld. 

Anderzijds begrijp ik ook wel dat ze een STRIPblad willen blijven, en geen tijdschrift over strips. 

Link naar reactie
Gast Bilal030

De stukjes van Dick Matena zijn hilarisch en 'de boekenkast van' vind ik altijd interessant. Leuk om te lezen en leerzaam. Brieven van lezers lees ik ook altijd met plezier. De recensies hoeven niet van mij.

 

Ben heel blij dat Eppo jongere mensen de kans geeft. (Delbressine, De Jongh). Deze ontwikkeling wordt hopelijk doorgezet de komende jaren.

Link naar reactie

Als abonnee ga ik hier mijn mening ook eens geven :-). Globaal gezien is het een goed blad, maar er mocht voor mij wat meer realistisch werk in.  Komische strips met grote bollenschoenen ben ik een beetje beu gelezen eigenlijk. 
De artikels zijn ook altijd heel interessant, Dick Matena mag er gerust elke week in wat mij betreft, de boekenkast van de tekenaars ook. 
Elke week een nieuwe Eppo zou ook gerust mogen, maar ik vermoed dat men te weinig materiaal voorhanden heeft daarvoor?

 

Over de recente reeksen: strips over de Oranjes spreken mij niet erg aan eigenlijk, maar bon, het is natuurlijk een boekje voor Hollanders :-). Star Barz vind ik momenteel nog vrij flauw qua scenario. Reborn vond ik in het begin vrij goed, maar achteraf had ik de indruk dat het tekenwerk een beetje in elkaar zakte, en de ontknoping had een heel groot Suske en Wiske (of Kiekeboe)-gehalte...
Haas, January Jones etc. zijn dan wel weer heel goeie strips. Voor mij mag Eppo uitsluitend met dat soort strips gevuld staan: degelijk scenario en tekeningen die er niet tussen de soep en de patatten opgekwakt lijken...

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...