Ga naar inhoud

Animatiereeksen


Lav

Recommended Posts

Op ‎25‎/‎11‎/‎2017 om 00:36, Red Arrow zei:

 

 

 

 

 

 

 

Ik kijk momenteel ook naar Gargoyles. Geweldige serie. Ongelofelijk dat dit van Disney is! Is dit ooit in Vlaanderen uitgezonden?

 

 

Jazeker.  Ik heb hier als prille tiener naar gekeken ergens midden de jaren '90.  Volgens mij was dit op TV2 (voorganger Ketnet/Canvas), maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

STEUNACTIE 🍀 #SHARINGISCARING #DELENISLIEF

Link naar reactie
  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 1 month later...
13 minuten geleden, cinco zei:

 

Ik heb hem gemist in de bioscoop, maar ik schaf hem waarschijnlijk op blu-ray aan.

Hij speelt nog in Kinepolis Antwerpen, slechts 1 vertoning per dag echter. Daar heb ik 'm vorige week gezien.

Als je 'kimi no na wa' goed vond, dan deze ook.

De filmmuziek is ook van dezelfde band (radwimps)

Link naar reactie
  • 2 months later...
  • 2 years later...

Wat vroeger prachtig vond waren de tekenfilms van Hanna & Barbera. The Flintstones zijn misschien het eerste wat ik me herinner dat ik op tv heb gezien. Ik had vroeger een stickerboek van Hanna & Barbera-tekenfilms en tekende daar alle figuurtjes uit na. Heel leuk vond ik Wacky Races, The Jetsons, Scooby Doo, Top Cat! ❤️ Hier een fan-art van Secret Squirrel :

 

secret squirrel fan-art.jpg

Link naar reactie
  • 8 months later...
Op 14/5/2018 om 12:05, cartoonesk zei:

Kent iemand deze nog? > KaBlam! Een tekenfilmserie waarin verschillende personages in verschillende animatiestijlen voorkwamen. 

 

 

Zeker. Geweldig.

robot chicken, schiet mij dan meteen te binnen....

Let’s get together and feel alright. 
de associale associator! 

Link naar reactie

Ik schaam me er niet niet voor dat ik nog wel eens kindertekenfilms kijk maar het meeste vind ik niet meer zo goed als vroeger. Je hebt nieuwe versies van Heidi, Nils Holgerson of Lassie maar die computeranimatie vind ik meestal niet mooi. Moomin vallei vind ik wel mooi gemaakt. Cartoon network-achtige tekenfilms als The Loud House (Huize Herrie) of Kick Buttowski vind ik nog wel leuk getekend.

 

kick.jpg

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...