Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

Updates Stripspeciaalzaak.be

Recommended Posts

Gast Kontiki

Een nieuw stripjaar, een nieuwe thread. We blikken nog een laatste keer terug op 2015 met ons jaarlijkse stripjaarrapport. Onze conclusie: 2015 kent een lichte daling, zowel in aantal effectief nieuwe strips als aantal herdrukken. Er verschenen verhoudingsgewsijs nooit eerder zoveel hardcovers, er is een kleine verdubbeling van het aantal integrales (bij ons een rekbaar begrip), het percentage comics schiet boven de 10% uit en blijft in opmars, maar de investering in eigen talent moeten we een dieptepunt noemen.

Lees de details in ons stripjaarrapport: http://www.stripspeciaalzaak.be/StripFacts.php#Stripjaarrapport

En start maar met het inzenden van jullie top 10 van 2015 + bijkomende heldentop.

Wedstrijd-Top10-2015.jpg

Voor 2016 hebben we weer zeer veel plannen. Ze opsommen doen we niet want in vorige jaren hebben we niet al onze beloofde plannen kunnen uitvoeren. Met een aantal nieuwe plannen willen we alleszins een grote sprong vooruit maken. Nochtans kunnen we niet klagen over ons bereik. In 2015 werden we meer dan een miljoen keer bezocht. Bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dikke pluim voor het ganse team!

Iedere keer weer opnieuw, knap werk!

Doe zo voort...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik zie me niet alles kopen, maar een aantal van die JIM uitgaven zien er wel interessant uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Ik denk het wel, maar dat zal dan voor het najaar zijn. Verder dan nu had ik geen planning gekregen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk het wel, maar dat zal dan voor het najaar zijn. Verder dan nu had ik geen planning gekregen.

merci,

bizar dat die nieuwe van Jim enkel HC verschijnt

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Komt door de omvang: 136 pagina's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

De oplage van de integrale van Bruce J. Hawker is nu al ontoereikend om alle bijkomende bestellingen na de voorbestelling te dekken. Dus nu al uitverkocht bij de uitgever.

Er Was Eens deel 5 en 6 zijn uitgesteld naar februari.

Merci door Arno Monin en Zidrou verschijnt enkel als hardcover.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Jammer. Kijk er al erg lang naar uit. Ach een maandje langer kan dan ook nog wel ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Tex-Willer.jpg

En wij discrimineren geen vrouwen. Zolang het een feeks is, passeren ze ook in onze Schurken- & Feeksentop. Zoals vandaag bijvoorbeeld:

19-Lady-X.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Toch even opletten in de supermarkt, Kontiki:

Komkommer:

20130612_27532060351b89574822ce.jpg

Courgette:

courgette-large.jpg

Ook een courgette (al kan de fout bij Tome liggen):

W206-Kleine-Robbe-10.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Aha, maar dan is het in het interview van BSM ook verkeerd vertaald.

Ik kan het nu nog aanpassen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Aha, maar dan is het in het interview van BSM ook verkeerd vertaald.

Ik kan het nu nog aanpassen.

Allez, dat moeten ze toch horen: une courgette of une viensviensviens 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Kontiki

Misschien wist Tome niet meer wat Janry in het broekje van Robbe propte... euh?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...