Ga naar inhoud

Updates Stripspeciaalzaak.be


Gast Kontiki

Recommended Posts

Een nieuw stripjaar, een nieuwe thread. We blikken nog een laatste keer terug op 2015 met ons jaarlijkse stripjaarrapport. Onze conclusie: 2015 kent een lichte daling, zowel in aantal effectief nieuwe strips als aantal herdrukken. Er verschenen verhoudingsgewsijs nooit eerder zoveel hardcovers, er is een kleine verdubbeling van het aantal integrales (bij ons een rekbaar begrip), het percentage comics schiet boven de 10% uit en blijft in opmars, maar de investering in eigen talent moeten we een dieptepunt noemen.

 

Lees de details in ons stripjaarrapport: http://www.stripspeciaalzaak.be/StripFacts.php#Stripjaarrapport

 

En start maar met het inzenden van jullie top 10 van 2015 + bijkomende heldentop.

 

Wedstrijd-Top10-2015.jpg

 

 

Voor 2016 hebben we weer zeer veel plannen. Ze opsommen doen we niet want in vorige jaren hebben we niet al onze beloofde plannen kunnen uitvoeren. Met een aantal nieuwe plannen willen we alleszins een grote sprong vooruit maken. Nochtans kunnen we niet klagen over ons bereik. In 2015 werden we meer dan een miljoen keer bezocht. Bedankt!

Link naar reactie

Ik zie me niet alles kopen, maar een aantal van die JIM uitgaven zien er wel interessant uit.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

De oplage van de integrale van Bruce J. Hawker is nu al ontoereikend om alle bijkomende bestellingen na de voorbestelling te dekken. Dus nu al uitverkocht bij de uitgever.

Er Was Eens deel 5 en 6 zijn uitgesteld naar februari.

Merci door Arno Monin en Zidrou verschijnt enkel als hardcover.

Link naar reactie

mmm, ik denk dat ik toch overstag ga gaan voor die Mickeys. ik heb er niets mee, maar het ziet er wel goed uit. 

 

Die door Cosey zie ik me ook nog wel kopen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

Dat weet ik eigelijk niet. Ik zal het anders verwoorden.

 

Als dat Mickey Mouse album van Cosey vertaald wordt, zie ik me het ook nog wel kopen.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...