Ga naar inhoud

Mijn Verzameling


Skinny

Recommended Posts

nooit gedacht dat er nog zo'n "zotten" zijn zoals mijn moeder. Die zet de boeken in de boekenkast ook op kleur. Ik heb daar al menig keer goed mee gelachen ... en nu doen gerespecteerde verzamelaars dat ook. Gedaan met lachen dus :)

Link naar reactie

Met jou verzameling is dat zo te zien niet te doen :e010:.

Ik heb maar 3500 verschillende strips. Jij veeeeeel meer zo te zien.

Indrukwekkend hoor!

 

Heb je toevallig geen Duckjes die in de weg liggen? :P

 

Heb ik al lang geleden weg gedaan vrees ik, wegens plaatsgebrek verzamel ik geen Disney meer, ik heb enkel nog de Donald reeks van Barks omdat ik die graag lees en de oude Mickey tijdschriften.

Link naar reactie

Moment, mijn foto's zijn aan het uploaden :).

 

en WOW wat een mooie kamer!!

Ik ben echt wel blij met m'n verrolbare systeem, m'n garage heb ik moeten opofferen maar zo kan ik er wel 42 meter rekken in kwijt met 250 meter legplanken. Alles staat propvol natuurlijk of wat dacht je. :e008:

Magnifiek systeem!!

Ik heb er hier snel 4 getrokken

heerlijk om te zien!

 

Een kamer boordevol papier doet me altijd enorm plezier!

 

 

Bijgesloten een plaatje van mijn kamer. Ik heb wat plaatjes aan elkaar geplakt.

 

Mijn collectie beslaat ongeveer 9.000 comics (en een TPB telt bij mij voor 6 :P ) en 1.000 strips ... ongeveer. Laatste keer dat ik telde was wel een paar jaar geleden dus het kunnen er ook meer zijn (maar niet minder).

 

het is tevens mijn kantoor (wwww.boom-art-department.com) waar ik World Domination in plan :)post-130-0-56254900-1359456893_thumb.jpg

post-130-0-83638500-1359456697_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Ik ben pas verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning en daardoor iets meer ruimte gekregen, en zie daar het resultaat!!!! Een eigen stripboekenkamer/kantoor! Ben er behoorlijk trots op dat mijn verzameling eindelijk eens een keer in 1 ruimte past ipv verspreid over een heel appartement zoals in de oude situatie.

 

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KPINLQWH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7NXEO7M7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZNUEGDBY.jpg

Link naar reactie

nice!! Is dat een Kuifje-kop?

 

Leuk gedaan met die led-lights.

 

Inderdaad, het is een houten Kuifje kop. Ergens halverwege jaren negentig gekocht samen met een oom van mij die helaas alweer een flink aantal jaren is overleden. Die kop (het is niet de mooiste) heeft dan toch een bijzondere lading gekregen. Wat betreft die LEDjes lang leve IKEA hahaha die geven mij zo nu en dan wat inspiratie om thuis toe te passen.

Link naar reactie
  • 1 year later...

S&W was de allereerste stripreeks die ik las. Ik ben S&W albums blijven kopen vanaf mijn 7e tot mijn 14e toen de geweldige Marc Verhaegen ermee stopte en vervangen werd door het nieuwe team die er naar mijn mening niks van bakt. Gelukkig hebben we nu Amoras wat ik zeer kan waarderen.

 

Ook nog een leuk detail: de kasten, bureau en plank horen officieel niet bij elkaar. (drie verschillende merken uit twee verschillende winkels)

Ik ben zelf creatief geweest.

 

PS: ik zag de schoenen al staan toen ik de foto maakte maar aangezien ze eigenlijk altijd daar staan ipv op de daarvoor bestemde plek leek het me waarheids getrouwer ze daar gewoon te laten staan.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

Sta de'r toch altijd van versteld hoe netjes en ordelijk jullie stripverzameling is. De mijne is redelijk (een kat vind er zijn jongen niet in terug :e001: ). Ga ze maar terug op kleur steken denk ik.

 

Nick.

Iets zoals dit?

Ik krijg het zelfs niet allemaal op foto, omdat ik er momenteel werkelijk moet tussen laveren...

Grotefoto-FGNSFCYN.jpg

 

Grotefoto-7TW7RAVV.jpg

 

Grotefoto-DORSB8FJ.jpg

"I wanna see the Frontier before it's gone" - John Dunbar - Dances with Wolves

 

DvDkes

Link naar reactie

Wat een orde... *jaloers*

Jouw verzameling kan ik anders ook erg waarderen hoor. Ik zie wel orde in de "chaos". Ik denk dat hoe ordelijk je, je verzameling kan houden ook te maken heeft met aantallen. Jij hebt alvast drie keer zoveel strips als ik om nog maar te zwijgen van DVDs waar ik een erg bescheiden aantal van heb. (wat bovenop de plank staat is alles wat ik heb minus drie box sets die bij de tv liggen) Ik weet niet of ik ook nog zo'n ordelijke verzameling zou hebben als ik zoveel had als jij. Wacht maar...over 20 jaar ziet het er bij mij hetzelfde uit als nu bij jou. ;)

 

PS: ik zie trouwens dat wij dezelfde smaak hebben. Zowel qua strips als tv series als boeken.

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie

ooo dat zijn flinke stapels nog op de vloer!!

 

Ik ben vandaag en ook vorig weekend nog op een Kofferbakkenmarkt (rommelmarkt/sjommelmert) geweest en nog kilo's aan papier (Asterix maar ook een heleboel nieuwe leesboeken) meegenomen en ook deze

 

post-130-0-23988200-1401643703_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

En ik maar denken dat mijn collectie al 'behoorlijk' groot was. Aan de foto's te zien, zal ik nog een serieuze inhaalbeweging moeten doen.  :e005:

Klinkt bekend. Sinds ik hier op de reep zit is mijn collectie drie keer zo groot geworden. Ik heb in de afgelopen vijf jaar veel meer gekocht dan in de elf jaar ervoor. Vraag vooral tips aan de mensen hier. Er is zoveel moois te vinden. Alleen al aan Eurostrips. Maar ook manga bestaat uit veel meer dan je waarschijnlijk nu denkt. En dan heb ik her nog niet over comics want zo ver ben ik nog niet eens met de uitbreiding van mijn collectie.

 

Enfin welkom op de reep. Bereid je voor op een aanslag op je poremonnee. ;)

Denk ik om te bewijzen dat ik ben?

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...