Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Skinny

Mijn Verzameling

Recommended Posts

Gast William Haegenaer

Jong zijn en al 9.000 comics en 1.000 strips hebben, dat rijmt niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom niet op kleur? Ik vind mijn strips evengoed terug hoor. En de boekenkast toont mooier :-). Maar toegegeven: Kuifjes moet je dan toch samen zetten, waardoor je toch een mengeling van kleuren krijgt. Vandaar dat sommige rijen in mijn kast dan weer enkel "gemengde" reeksen bevatten.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik ben pas verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning en daardoor iets meer ruimte gekregen, en zie daar het resultaat!!!! Een eigen stripboekenkamer/kantoor! Ben er behoorlijk trots op dat mijn verzameling eindelijk eens een keer in 1 ruimte past ipv verspreid over een heel appartement zoals in de oude situatie.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KPINLQWH.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-7NXEO7M7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-ZNUEGDBY.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wat een orde en netheid is er te vinden in die kasten/kamers van jullie, dat zal ik nooit bereiken.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

nice!! Is dat een Kuifje-kop?

Leuk gedaan met die led-lights.

Inderdaad, het is een houten Kuifje kop. Ergens halverwege jaren negentig gekocht samen met een oom van mij die helaas alweer een flink aantal jaren is overleden. Die kop (het is niet de mooiste) heeft dan toch een bijzondere lading gekregen. Wat betreft die LEDjes lang leve IKEA hahaha die geven mij zo nu en dan wat inspiratie om thuis toe te passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Mussolini links even negeren.

Tijdschriften en monografieën over strips steken in mijn bibliotheek.

--

post-317-0-23821700-1360533625_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hierbij mijn collectie weekbladen, vanaf de eerste Pep uit 1962 via Eppo, Eppo Wordt Vervolgd, Sjors & Sjimmie Weekblad, SjoSji en Striparazzi compleet tot 1998. Uiteraard heb ik ook nu weer een Eppo-abonnement.

Rechtsonder staan ingebonden Kuifje-weekbladen vanaf 1950, de rest heb ik als losse nummers t/m 1993.

post-10-0-44807200-1360945303_thumb.jpg

post-10-0-46809600-1360945326_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Natte aap

Mijn verzameling na de echtscheiding.

dat klinkt alsof je ex-vrouw er met de helft van je verzameling vandoor is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

dat klinkt alsof je ex-vrouw er met de helft van je verzameling vandoor is.

:-)

Nee, maar ik heb wel een heel deel verkocht om het huis te kunnen houden.

Nu heb ik tenminste nog wat plaats over.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sta de'r toch altijd van versteld hoe netjes en ordelijk jullie stripverzameling is. De mijne is redelijk (een kat vind er zijn jongen niet in terug :e001: ). Ga ze maar terug op kleur steken denk ik.

Nick.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Woon nu alweer bijna een jaar op mezelf dus toch maar eens tijd voor het tonen van mijn nieuwe opstelling:

post-127-0-58501500-1401612933_thumb.jpg

post-127-0-50733700-1401612973_thumb.jpg

post-127-0-01961800-1401612997_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mooi Dio. Wist niet dat je ook zo'n grote S&W collectie had. En je schoenen even opruimen hè ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

S&W was de allereerste stripreeks die ik las. Ik ben S&W albums blijven kopen vanaf mijn 7e tot mijn 14e toen de geweldige Marc Verhaegen ermee stopte en vervangen werd door het nieuwe team die er naar mijn mening niks van bakt. Gelukkig hebben we nu Amoras wat ik zeer kan waarderen.

Ook nog een leuk detail: de kasten, bureau en plank horen officieel niet bij elkaar. (drie verschillende merken uit twee verschillende winkels)

Ik ben zelf creatief geweest.

PS: ik zag de schoenen al staan toen ik de foto maakte maar aangezien ze eigenlijk altijd daar staan ipv op de daarvoor bestemde plek leek het me waarheids getrouwer ze daar gewoon te laten staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sta de'r toch altijd van versteld hoe netjes en ordelijk jullie stripverzameling is. De mijne is redelijk (een kat vind er zijn jongen niet in terug :e001: ). Ga ze maar terug op kleur steken denk ik.

Nick.

Iets zoals dit?

Ik krijg het zelfs niet allemaal op foto, omdat ik er momenteel werkelijk moet tussen laveren...

Grotefoto-FGNSFCYN.jpg

Grotefoto-7TW7RAVV.jpg

Grotefoto-DORSB8FJ.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...