Ga naar inhoud

Mijn Verzameling


Skinny

Recommended Posts

Mooie verzamelingen! Daar kan ik niet aan tippen! Heb momenteel één kast waar alles in kan en waar er juist nog plaats is voor een paar kleine uitbreidingen.

 

Prijs jezelf gelukkig met wat je (nog) niet hebt. Het leukste van verzamelen is leuke dingen aanschaffen die je nog niet hebt. Het is dat ik er 4 meter plankruimte bij heb gekregen, anders zou ik voor het eerst moeten dubbel plaatsen.

Link naar reactie

Mooie verzamelingen! Daar kan ik niet aan tippen! Heb momenteel één kast waar alles in kan en waar er juist nog plaats is voor een paar kleine uitbreidingen.

Gelukkig heb ik nog de gouden tijden gekend toen alles zoals gezegd goedkoper was. Moest ik nu beginnen zou het ook zo uitgebreid niet zijn. En elke stripverzameling, groot of klein is mooi. Dat toont dat er nog mensen zijn die passie hebben voor de getekende kunst. :e005:

Link naar reactie

Thanks guys ,

 

juist zo'n 1000 strips naar zolder gebracht , madam content en ik gebroken :e012:

 

Kom dit jaar allemaal maar naar de rommelmarkt in Welle , zullen serieuze solden zijn

 

Welle? Dat is toch Oost-Vlaanderen hé? 'k Denk dat ik daar al eens geweest ben toen ik op "rommelronde" was een twee- drietal jaar geleden. Wat doe je dan zoal weg? 

Link naar reactie

Kasten moeten wel open zijn voor de mooi, vind ik.

 

Je kunt ook kiezen voor een aangepast lichtregime. Kasten uitlichten met 12V halogeenlampen (met UV-filter!) en de hele ruimte gedempt houden tot 50 lux. Houd ook rekening met de zgn. kleurtemperatuur van het daglicht, die kan ver boven de 8000 Kelvin zitten, funest voor de ruggen. Lampen uit, gordijnen dicht bij afwezigheid is ideaal. Nog idealer is dan weer een klimaatkamer met 18,5 graad en 50% luchtvochtigheid.

Link naar reactie

En de sigaren dan ?

 

Liever elektronisch roken in de nabijheid van de verzameling. De aanslag van de rookwaar (teer) houdt stof vast waardoor een vervuilde laag ontstaat waarop en waarin schimmels ontstaan.

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...