Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Worlds' End Comics Gent

Recommended Posts

Ben er na de cinema naar toe geweest en effectief tot middenacht gebleven. Vind ik wel heel tof die openingsuren. Leuke locatie ook.  Ondertussen was dat onweer losgebarsten en hebben we een stuk karton gebruikt (leve de stakende vuilmannen!) om min of meer droog aan de auto te geraken (Natuurlijk nog eerst verkeerd gelopen).

Deel dit bericht

Link naar bericht

Was de nacht van de nacht van 27 op 28 juli toen er sprake was van waterinsijpeling en er meubilair moest weggezet worden.  Geen enkele strip of game werd getroffen.  
Ik heb waarschijnlijk verkeerdelijk aangenomen dat Mojo er de avond voordien geweest was.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nee, ik was er afgelopen dinsdag en toen was er ook een serieus onweer. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 minuut geleden, mojo zei:

Nee, ik was er afgelopen dinsdag en toen was er ook een serieus onweer. 

Mijn excuses voor de fake facts. 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ben er afgelopen vrijdag geweest. Mooie winkel. Verder is Gent echt een fijne stad waar ik zeker nog eens terug kom. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Haha, ik was er om half1 ongeveer. Was er een halfuurtje denk ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kom daar ook wel eens. 😛

Bijzonder leuke locatie en super vriendelijke mensen. Wie er nog niet geweest is mist iets.

Je kan er ook iets drinken , een kleinigheid eten en van die rare games spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
24 minuten geleden, laliB zei:

Haha, ik was er om half1 ongeveer. Was er een halfuurtje denk ik.

Twas iets later van mij: van 19u tot 21u30. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Sowieso ben ik toch wel gek op Gent geworden. Het was voor het eerst dat ik er was. Prachtige historische binnenstad, mooie gebouwen, veel restaurants en cafés. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Gent is veruit de leukste stad van Belgie. Je blijft er ook dingen ontdekken. Na vijftig jaar zie ik nog restaurants en cafés waar ik nooit eerder was. Qua stripwinkels zijn er helaas een aantal verdwenen... Maar er zou een stripmuseum met winkel en hotel komen. Alleen blijft dat al jaren aanslepen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zo kwam het bij mij ook over, dat er van alles te ontdekken valt. Het is er ook groter dan ik had verwacht. Mij zien ze daar nog terug! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 1/7/2019 at 12:40 PM, linthout said:

Ik kom daar ook wel eens. 😛

Bijzonder leuke locatie en super vriendelijke mensen. Wie er nog niet geweest is mist iets.

Je kan er ook iets drinken , een kleinigheid eten en van die rare games spelen.

En niet te vergeten: er staat ook een flipperkast van de Simpsons!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen