Ga naar inhoud

Tussendoortjes (Opgepast: Mogelijk Bloot)


Cederzo

Recommended Posts

Bij deze een nieuwe draad voor het nieuwe forum!

 

Zoals de titel doet vermoeden zijn het momenteel voornamelijk doodles en experimentjes, met hier en daar misschien wat projectgerelateerde prullaria.

 

Zal maar beginnen met het bloot, dan hebben we dat al gehad ;)

 

8-25-paints.jpg

 

enkele doodles:

trein3.jpg

 

wilmots.jpg

 

En als afsluiter wat studies voor een project:

 

bpresearch.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

ah, dan ken ik hem toch. Ik ben nét begonnen aan Band of brothers. Ik moest idd wel direct aan die acteur denken, maar ik herkende er ook een heel klein beetje christopher walken in :)

 

In wat speelt hij nu dan? Lewis bedoel ik.

Link naar reactie
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Gast Natte aap

en dan zou je eens tegen iemand moeten zeggen, ja, ik schilder portretten en bwaja, ik doe op het gezicht hier en daar wat groen. Ze veklaren je voor gek. Maar het werkt dus echt wel. Knap.

Link naar reactie

Danku!

 

Mauser, tot nu toe is het altijd bijna uitsluitend portretten en naaktfiguren geweest. Zolang er maar mensen in voorkomen eigenlijk, landschappen spreken me vooralsnog niet zo aan als onderwerp.

 

Aap, ik val er zelf ook telkens weer van achterover als ik zie welke onverwachte kleuren mensen zo overtuigend in hun interpretatie van huid kunnen sluipen. Zolang het maar enigszins kadert in het grote geheel, kan je met bijna alles wegkomen denk ik. Maar inderdaad, de meeste mensen die zelf niet schilderen of niet met kunst bezig zijn, verwachten altijd dat er maar 1 potje verf is om huid mee te maken: "vleeskleur" :P

Link naar reactie
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...