Ga naar inhoud

De Rode Ridder


Martin

Recommended Posts

52 minuten geleden, cinco zei:

Bert van Roy (Marketing/PR Standaard Uitgeverij) tijdens de Haarlem Stripdagen over de plannen rond Galaxa:

 

"Je wil daar niet alleen de oude fan van de Rode Ridder mee bereiken, maar ook een publiek dat bezig is met gaming, met fantasy. Dus zijn we aan het kijken van hoe kunnen we binnengeraken op 'n beurs als F.A.C.T.S.

We moeten iemand vinden die dat karakter van Galaxa als cosplayer kan spelen, dus we zijn veel meer met die gegevens bezig. We zijn ook pins aan het maken van de lichtstraal die op haar kostuum prijkt, zodanig dat je bijna als Trekkie van Star Trek kunt uitdragen van 'kijk, ik ben fan van Galaxa' en dat daardoor een soort van Galaxa-community kan ontstaan."

 

afbeelding.thumb.png.39079b7b7e4e44c55e7d00c82350ba81.png

 

Tsja... ik kan daar eigenlijk maar een zinnig ding over zeggen... : Ca, c'est du n'importe quoi...

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 1/8/2020 om 00:41, acor zei:

Na Martin Lodewijk die ze volpropte met veel te veel historische weetjes en ons de Blauwe Heks opdrong zijn we nu aanbeland bij de avonturen van Allis en in een bijrol De Norse Ridder.

 

Hello,

 

Ik ben redelijk nieuw hier en was dit subforum wat aan het herlezen.

Hierbij lees ik her en der dat 'de blauwe heks opgedrongen werd'. Waarom werd deze opgedrongen volgens jullie?

En waarom was dit personage dan geen meerwaarde?

 

Ikzelf was namelijk wel fan van Indigo Magiste. Maar ik ben RR dan ook pas beginnen lezen als prepuber tijdens het Claus Scholz tijdperk...

Link naar reactie
4 uren geleden, Wulfse zei:

 

Hello,

 

Ik ben redelijk nieuw hier en was dit subforum wat aan het herlezen.

Hierbij lees ik her en der dat 'de blauwe heks opgedrongen werd'. Waarom werd deze opgedrongen volgens jullie?

En waarom was dit personage dan geen meerwaarde?

 

Ikzelf was namelijk wel fan van Indigo Magiste. Maar ik ben RR dan ook pas beginnen lezen als prepuber tijdens het Claus Scholz tijdperk...

Lodewijk maakte al snel duidelijk dat hij Galaxa wilde dumpen ten voordele van Indigo. Dat viel bij een deel van de lezers van het eerste uur slecht en werd nadien bijgestuurd. 

 

Lodewijk probeerde er - tussen de bestaande protagonisten - een nieuwe hoofdfiguur tussen te proppen. Waarschijnlijk heb jij dat als lezer in die periode anders ervaren. 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
On 5/22/2022 at 6:04 PM, TDPB said:

Komt er straks ook een Demoniah reeks?

ooo kijk dan wordt het echt leuk!!! Ik hou wel van 3-delige miniserie spinoffs!!

On 5/23/2022 at 6:13 PM, DeRillendeRots said:

Dan gaat album 276 'Het Einde van Alles' heten...dat roept veel vragen op!

spannend! Ben even gestopt met RR (vind de huidige versie waanzinnig goed getekend, maar ik vind de sjaggerijnige Johan moeilijk te verkroppen) maar zal het in de gaten houden!

On 5/26/2022 at 8:51 AM, Fabio Bono said:

 

 

Nog iets goeds dat je ontdekt hebt: vanaf boek 277 zijn er 10 pagina's meer, dus langere verhalen....finally!

dat zou een zeer goede ontwikkeling kunnen zijn!!! Ik ben benieuwd of Johan dan idd weer een beetje een hoopvol, avontuurlijk karakter ontwikkeld, wat ik zo waardeerde.

On 7/2/2022 at 11:50 PM, cinco said:

Bert van Roy (Marketing/PR Standaard Uitgeverij) tijdens de Haarlem Stripdagen over de plannen rond Galaxa:

 

"Je wil daar niet alleen de oude fan van de Rode Ridder mee bereiken, maar ook een publiek dat bezig is met gaming, met fantasy. Dus zijn we aan het kijken van hoe kunnen we binnengeraken op 'n beurs als F.A.C.T.S.

We moeten iemand vinden die dat karakter van Galaxa als cosplayer kan spelen, dus we zijn veel meer met die gegevens bezig. We zijn ook pins aan het maken van de lichtstraal die op haar kostuum prijkt, zodanig dat je bijna als Trekkie van Star Trek kunt uitdragen van 'kijk, ik ben fan van Galaxa' en dat daardoor een soort van Galaxa-community kan ontstaan."

 

 

 een Galaxa-community... hij maakt het spannend! Ik weet niet of het gaat lukken, maar ik gun het ze wel. Lef hebben, zulk een initiatief!

On 7/28/2022 at 5:52 PM, acor said:

Lodewijk maakte al snel duidelijk dat hij Galaxa wilde dumpen ten voordele van Indigo. Dat viel bij een deel van de lezers van het eerste uur slecht en werd nadien bijgestuurd. 

 

toch jammer.... als Galaxa veel uit beeld is, dan vind ik het niet gek dat er ook andere dames af en toe op bezoek komen in de verhalen. Ik vond dat tijdens Biddeloo-jaren toch wel heel erg fijn om te lezen en te zien. En ja, dat er dan minirokjes, gaasjurken en splitjurken te zien zijn, dat vind ik écht niet erg.

 

Niet dat ik de ontwikkelingen van Alix bij Bono niet heb gezien. Die ontwikkelde zich goed :)

 

Maar nodig Indigo maar weer eens uit! Of Amargith! Of die moerasdame!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
5 uren geleden, TDPB zei:

Niet wat je bedoelt, maar heb het altijd raar gevonden dat Johan vaak zonder tepels werd getekend.

 

Verloren in het heetst van de strijd?? (en achteraf terug gerecupereerd via een bekwaam chirurg?)

 

Los daarvan... wat voor nut hebben mannentepels trouwens? Het is niet dat we er pasgeborenen mee kunnen voeden.

 

Link naar reactie
12 uren geleden, cinco zei:

 

Verloren in het heetst van de strijd?? (en achteraf terug gerecupereerd via een bekwaam chirurg?)

 

Los daarvan... wat voor nut hebben mannentepels trouwens? Het is niet dat we er pasgeborenen mee kunnen voeden.

 

mannentepels kunnen wel degelijk melk afscheiden (ook geheel terzijde)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
18 hours ago, Neat Stuff said:

( Het is natuurlijk vaak een slecht teken als je een strip aan de man moet zien te brengen door er een hoop rotzooi bij te geven...)

standaard bij elke Kickstarter, dude :)
dat heet "incentive"

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
1 hour ago, Gilles said:

Aan de ene kant heb je zo'n filmpjes, aan de andere kant plectrums en Facts. Nogmaals, volgens mij weten ze nog steeds niet van welk hout pijlen te maken.

ik hoop dat ze Breda aandoen... die hebben een goede balans met oud en jong volk

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
On 8/26/2022 at 12:03 PM, cinco said:

Nog 2 weken en dan zien we hoe dit nieuwe project (waar door de uitgeverij toch behoorlijk wat van verwacht wordt volgens hun interviews) het er van gaat afbrengen...

 

afbeelding.png.437086b237fcb79fa5a3ee1772c30bd0.png

net uit

an sich is het een leuk boek geworden en ik kijk uit naar de rest. Punt.

Maarrr.....

- 1 foutje: rotjoch of rotmeid?
- en geen idee hoe dit uiteindelijk een Galaxa gaat opleveren die Johan zo kon vervoeren.

ach... ik ga het zien. Deze 3 delen ga ik in elk geval uitproberen.

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...