Ga naar inhoud

De Rode Ridder


Martin

Recommended Posts

Mijn oudste dochter is groot fan van het Marvel universum, van Star Wars (en klein beetje Star Trek wegens mij), Game of Thrones en consoorten. En gaat elke keer naar Facts en verzamelt funko poppen. 

 

No way dat dit haar zal interesseren. Ik heb zo veel strips die eigenlijk in hetzelfde genre liggen waarvan ik denk dat ze die graag zou lezen zoals Elfen, maar toont geen interesse. Laat staan dit. 

 

Nice try zou ik zeggen;

Link naar reactie
On 8/19/2022 at 9:34 PM, Fabio Bono said:

Ik heb altijd tepels getekend, zowel mannelijke als vrouwelijke. Er zijn ook censuren op mijn tekeningen geweest, voornamelijk vanwege vrouwelijke tepels.  ;) Hier is een voorbeeld van een gecensureerde versie. Wie van jullie kan het nummer van het boek raden?

1077379273_ChevalierRouge0134storyboard.thumb.jpg.516579d5e40481dca9bd0696f28f4a84.jpg

ik heb denkelijk een nummer gemist :) want ik weet het niet!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
12 hours ago, Gilles said:

Wie heeft er ondertussen Galaxa gelezen? Er wordt eigenlijk amper over de inhoud gepraat. 

ik geloof enkel ikke?

Maar ik vond het aangenaam. Ik zie deze serie wel VOLLEDIG los van de Rode Ridder en de Galaxa die ik daarin ken, maar hoop dat bij het einde het toch dujidelijk wordt hoe die versies in elkaar gaan komen.
We zullen zien. Ik vond het leuk om te lezen in ieder geval.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
Op 13/9/2022 om 14:00, Neat Stuff zei:

Nee hoor. Ik heb ook 12 minuten van mijn leven eraan weggegooid.

 

Dat is geen referentie. Ook als je het uitstekend vond, had je er 12 minuten van je leven aan weggegooid. Zo werkt tijd.

 

Ik vond het best oké. Niks wereldschokkends, maar zeker niet slecht. Je voelt wel redelijk hard dat het nog veel worldbuilding en setup is, maar da's ook niet abnormaal voor een eerste album.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

oo daar staat veel mooi nieuws in!!

 

Quote

De komst van Bono en Legendre haalde de stripreeks weer uit het slop ....Feit: de verkoopcijfers stegen ... en bleven vervolgens stabiel. Sterker zelfs: .. De Rode Ridder bij Standaard Uitgeverij tot op heden de uitzondering die een stabiele verkoop kan voorleggen.

 

dat is geweldig nieuws! Dat hebben ze toch dan maar mooi voor elkaar gekregen!

 

Quote

Vanaf volgend jaar zijn de albums 40 pagina's dik.

 

dat was al eens gezegd, maar is dubbel fijn voor de opvolger!

 

Ik kijk er wederom naar uit :)

En ik lig een beetje achter op de RR dus zal ze op mijn verlanglijstje voor de X-dagen zetten!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
2 uren geleden, cinco zei:

Beste nieuws van de dag! Peter Van Gucht kent én respecteert het DNA van de reeks en de hoofdfiguren zoals Vandersteen en vooral Biddeloo ze op papier gezet hebben. Kan ik eindelijk mijn favoriete reeks weer kopen ...

Link naar reactie
Op 13/9/2022 om 15:32, bammar zei:

Ga je dat dan verkopen in je winkel? Dat is de klanten dan toch bedriegen, want je gooit met ieder verkocht album 12 minuten weg van de klant zijn leven!

 

Da's niet zo erg als sigaretten aan kinderen verkopen.

Want ja, dat soort mensen is er geweest, die er geen problemen mee hadden dat ze in hun tabaks/krantenwinkeltje kinderen en tieners aan sigaretten hielpen.

Link naar reactie
15 minutes ago, Peter Motte said:

Is dit ook een passend einde voor de RR's door Marc Legendre?

volgens het laatste nieuws (zie link hierboven) is het niet het einde van de serie maar wel van een 'belangrijk personage"

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
14 hours ago, lukoste said:

Dus men stopt de huidige verhaallijn volkomen?

geen idee.

Maar het hele idee dat Johan de afgelopen periode om Arthur en consorten heeft heen lopen hobbelen, strookt mij een beetje tegen de haren in. (ondanks dat ik er van genoten hebben door Bono)
Kan iemand me vertellen, of ik #42-52 (ongeveer) nog steeds als canon mag beschouwen? Ik kan me een stel oude albums herinneren rond Arthur, een laatste gevecht, een zoon parcival en de Drie Huurlingen etc...

Voor fans van RR die zich dat allemaal beter herinneren, kan die me helpen?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie
4 uren geleden, Richard Boom-vavavoom zei:

geen idee.

Maar het hele idee dat Johan de afgelopen periode om Arthur en consorten heeft heen lopen hobbelen, strookt mij een beetje tegen de haren in. (ondanks dat ik er van genoten hebben door Bono)
Kan iemand me vertellen, of ik #42-52 (ongeveer) nog steeds als canon mag beschouwen? Ik kan me een stel oude albums herinneren rond Arthur, een laatste gevecht, een zoon parcival en de Drie Huurlingen etc...

Voor fans van RR die zich dat allemaal beter herinneren, kan die me helpen?

Biddeloo beschouwde het in elk geval zelf wel als canon, aangezien hij er later zelf een vervolg aan breide met de wederopstanding van Koning Arthur. Die hele verhaallijn van Legendre heeft totaal niets meer te maken met wat eerder is vastgelegd door Vandersteen en Biddeloo. 

 

Zoals sommigen de 'Kronieken van Merlijn' uit hun geheugen proberen te wissen, zal ik hetzelfde doen met de run van Legendre. 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...