Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Martin

De Rode Ridder

Recommended Posts

Historisch gezien gaan ronddolende ridders wel geen vrolijke, brede, gespierde bonken geweest zijn. Dus ergens klopt dat wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 15/4/2019 om 12:35, Koen zei:

RR-Toverspiegel-Galaxa.jpg

Zo'n chique jurkje kopen en dan geen geld meer over hebben voor wat ondersteunend ondergoed... :e010:

Deel dit bericht

Link naar bericht

echt waar?! Sjesus, wat een ongelofelijke azijnzeikerige attitude. Man man man
Fijn en stoer dat je een eigen mening hebt, maar om nu op deze manier de lol van anderen en het gave van dit initiatief onderuit te halen... bah

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, boomvavavoom zei:

echt waar?! Sjesus, wat een ongelofelijke azijnzeikerige attitude. Man man man
Fijn en stoer dat je een eigen mening hebt, maar om nu op deze manier de lol van anderen en het gave van dit initiatief onderuit te halen... bah

Leuk initiatief, maar grapjes moeten natuurlijk wel mogelijk blijven. Die doen heus niet af aan het plezier bij het lezen van de strip.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, Tweetie zei:

maar grapjes moeten natuurlijk wel mogelijk blijven.

tuurlijk!!
En met een goed gebruik van smileys komen die ook goed over. Nu dus niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, Tweetie zei:

Leuk initiatief, maar grapjes moeten natuurlijk wel mogelijk blijven. Die doen heus niet af aan het plezier bij het lezen van de strip.  

Tweety begrijpt tenminste dat het een grapje was. Maar kennelijk is niet iedereen daarvan gediend. Misschien is het beter dat ik mijn bijdragen op dit forum beperk tot de covers van onze nieuwe albums, daarover kunnen dan hopelijk geen misverstanden ontstaan en wordt daar niet zo raar op gereageerd. Of hef ik gewoon m'n account op, zoals zovelen voor mij al hebben gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 16/4/2019 om 15:58, eriktex zei:

Zo'n chique jurkje kopen en dan geen geld meer over hebben voor wat ondersteunend ondergoed... :e010:

Wanneer speelt de RR zich eigenlijk af? Ik schat zo 13e eeuw  - in die tijd bestond er nog geen ondergoed. Ook een korset kwam pas in zwang zo helft 15e eeuw.

Ik denk dus dat ze wel geld had (die juwelen lijken me ook niet goedkoop), maar dat ze nog een eeuwtje of 2 moest wachten tot de juiste winkel bestond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, eriktex zei:

Tweety begrijpt tenminste dat het een grapje was. Maar kennelijk is niet iedereen daarvan gediend. Misschien is het beter dat ik mijn bijdragen op dit forum beperk tot de covers van onze nieuwe albums, daarover kunnen dan hopelijk geen misverstanden ontstaan en wordt daar niet zo raar op gereageerd. Of hef ik gewoon m'n account op, zoals zovelen voor mij al hebben gedaan.

Ik heb die negativiteit op dit forum al verschillende keren gemeld, maar blijkbaar zijn er een aantal die niet begrijpen dat strips een hobby(dus aangenaam tijdverdrijf) is voor de meesten en dat die negativiteit alleen maar mensen doet verdwijnen van dit forum. Zoals ik ook al meldde is er sinds het verdwijjnen van Kontiki, DDB en nog enkele interessante forumers weinig of geen nieuws te rapen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Was redelijk duidelijk (vond ik toch) als grap bedoeld, maar een smiley met een knipoog had het duidelijker gemaakt. Altijd het gevaar met social media dat tekst verkeerd geïnterpreteerd wordt. 

@eriktex aub niet wegblijven hiervoor

@boomvavavoom ik stel voor dat je je even excuseert voor de te snelle emo-reactie...

En ga dan samen een pint of cola of whatsoever pakken tijdens/na een volgende beurs.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dus als ik goed omhoog lees rollen die twee over de vloer over de borsten van Galaxa?

SHE STILL HAS IT!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
17 uren geleden, eriktex zei:

Tweety begrijpt tenminste dat het een grapje was. Maar kennelijk is niet iedereen daarvan gediend

nope. Begreep volledig niet dat dit een grapje was, dus dan oprecht mijn excuses. Ik wilde juist het tegenovergestelde bereiken maar sloeg door, zo blijkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
On 4/16/2019 at 3:58 PM, eriktex said:

Galaxa wordt ook een dagje ouder. Ik vermoed dat Johan soms ook zit met een Dode Ridder.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 17/4/2019 om 17:02, Rene zei:

Wanneer speelt de RR zich eigenlijk af? Ik schat zo 13e eeuw  - in die tijd bestond er nog geen ondergoed. Ook een korset kwam pas in zwang zo helft 15e eeuw.

Ik denk dus dat ze wel geld had (die juwelen lijken me ook niet goedkoop), maar dat ze nog een eeuwtje of 2 moest wachten tot de juiste winkel bestond.

Galaxa kan doorheen tijd en ruimte reizen, dus dat is geen excuus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
44 minuten geleden, Tom B zei:

Galaxa kan doorheen tijd en ruimte reizen, dus dat is geen excuus.

Dat zou ook een leuk verhaal kunnen opleveren: het geheim van victoria.  😉.

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, boomvavavoom zei:

een heel album met enkel Galaxa in de hoofdrol... ik ben voor!!

Dat is toch ... AXA ...

1.thumb.jpg.389a597cb3edda951bd8dc44f0207e56.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

ooooo close but no cigar! Maar altijd fijn om deze dame terug te zien!

Is hier ooit al eens een collectie van verschenen? Ik heb een paar Nederlandse albums, een USA Annual en de DDB-hardcover, maar volgens mij is er veel meer beschikbaar!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, boomvavavoom zei:

ooooo close but no cigar! Maar altijd fijn om deze dame terug te zien!

Is hier ooit al eens een collectie van verschenen? Ik heb een paar Nederlandse albums, een USA Annual en de DDB-hardcover, maar volgens mij is er veel meer beschikbaar!!

Bij DDB verschenen https://www.darkdragonbooks.com/a-38853582/axa/axa/

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...