Ga naar inhoud

Waar Is Skinny?


Recommended Posts

Oeioei...Ik denk ook soms van mezelf dat ik grappig ben...Ik voel een hele identiteitscrisis komen...

Vlug iets heel flauw zeggen om toch zeker niet grappig over te komen!!!

Fwoe! (scheetje)

Oei Willy, iedereen weet dat scheetjes extreem grappig zijn. Je poging is mislukt.

Link naar reactie

Lees even goed dat gaat je zeker helpen.

Zegt de uitspraak "de pot verwijt de ketel" u iets? Het is niet omdat je sarcasme van martin niet door had en al geïrriteerd zijt van een andere topic dat je daarom zo verzuurd tegen iedereen moet reageren.

 

 

@spawn, hoe durf je zo'n onmenselijke dingen zeggen?! Witte chocolade is geen echte chocolade. De zwarte, die zijn overduidelijk de beste :v

Link naar reactie

Ik zou het haar vragen want hier weer niemand. Mail haar ofzo dat heeft meer zin dan hier vragen. Maar ja wat weet ik nou?

 

Jij weet vooral mensen te ergeren met jouw overtrokken kleinzielige reacties. Ik stel voor dat je elders jouw azijn spuit. Laat je daar maar eens goed gaan!

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

Chocolade of geen chocolade het is gewoon het lekkerst :) :)

 

Deze zijn ook erg goed :D

 

attachicon.giftumblr_o4ihsxz4S51r868elo1_500.jpg

 

Jawadde, tegen een dergelijke megareep zeg ik niet nee! Maar eerlijk gezegd is Belgische chocolade toch het allerlekkerste? OK, Zwitserland is een goede tweede. Finse Fazer chocolade is ook heel lekker. En blijf vooral van Britse chocolade af, genre Cadbury's, die trekt op niks.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

't is de waarheid.

Wel opgelet aan honden moogt ge geen zwarte chocolade geven, de mijne krijgt enkel witte. Maar dit geheel terzijde.

 

Witte chocolade is eigenlijk geen chocolade, maar het wordt wel zo genoemd. 

Tijdens het productieproces van witte chocolade worden de donkergekleurde vaste bestanddelen van de cacaoboon gescheiden van het vet (cacaoboter), net als bij melk- en pure chocolade, maar die bestanddelen worden later niet weer samengevoegd.

Bij Sint-Joris!

Link naar reactie

wow-that-escalated-quickly.png

 

 

 

Ik voel me gevleid dat er nog eens aan mij wordt gedacht en dat er zelfs een topic voor wordt gemaakt.

Maar even alle gekheid op een stokje, waarom al dat gekibbel? Nergens voor nodig toch  :) .

 

 

Al heel lang verschijnt hier geen commentaar meer van de sympathieke veelposter Skinny...

Waar is ze? Wat doet ze?

Skinny, kom terug! Alles is vergeten en vergeven!

 

Lol =D. 

 

Ik zal dit draadje eens PM'en.   ;)

 

Merci. Moest je dat niet hebben gedaan had ik dit nooit gezien  ^_^ .

 

Ze heeft waarschijnlijk met de miljoenen die ze met de Catawiki prijs gewonnen heeft een tropisch eiland gekocht en zit daar te zonnen ;)

 

Miljoenen? Waar? Waar?  :e005:

 

Lees even goed dat gaat je zeker helpen. Ik vroeg wat Skinny had gedaan en er wordt gelijk geroepen over humor die ik niet zou begrijpen. Als je dan toch grappig wil zijn plaats dan smileys ofzo. Maar doen alsof je humor hebt en dan vervolgens verongelijkt reageren als iemand anders dat niet vind is pas zuur.

Maar om op het onderwerp terug te komen: Skinny realiseert zich waarschijnlijk dat dit forum gedomineert wordt door gasten met heel veel posts zeg maar die hier wonen en de boel willen bepalen. Daar zal ze geen zin in hebben.

 

Voor zover ik weet heb ik niet gedaan. Behalve voor de 2e keer zomaar te verdwijnen op het forum  :blush: .

Nee hoor, ik heb het hier altijd naar mijn zin gehad, en nog nooit problemen gehad met iemand op het forum  ;).

 

Los van al dit gekissebis, waar is Skinny, is het nog goed met haar ventje, heeft ze al weer een nieuw pand helemaal gerenoveerd en vooral. spaart ze nog wel Duckies ?

 

Ik ben thuis.

Met het ventje gaat het prima.

Ons huis is bijna af, en dan hebben we voor de aankomende jaren wel genoeg gerenoveerd.

NATUURLIJK!  :e005:

( Al moet ik bekennen dat ik ondertussen ook een Nintendo verzameling gestart ben. Verzamelwoede....  :cheerf2:)

 

 

 

En dan nog even waarom ik het voor de 2e keer niet heb volgehouden om hier actief te blijven;

Ik kan het niet meer opbrengen om forums te doen.

Ik heb jaren lang verschillende forums gevolgd (deze en meerdere forums van mijn sport), maar ik heb geen tijd en zin om daar elke dag zo veel mee bezig te zijn.

Begrijp me niet verkeerd, ik heb het hier altijd enorm naar mijn zin gehad.

Het is hier altijd gezellig, heel erg actief, en jullie hebben mij enorm geholpen met de wedstrijd van Catawiki. 

Dat zal ik natuurlijk nooit vergeten :e005: .

Ik zou wel kunnen zeggen dat ik het nog eens ga proberen, maar ik weet toch dat ik het niet ga volhouden.

Maar zo nu en dan denk ik wel nog eens aan jullie hoor!  B)  :D

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...