Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Martin

Comics Station In Antwerpen Centraal

Recommended Posts

Mij gaat het erom dat de bezoekers tevreden zijn.

En de rest ga ik niet ontleden.

Goedkoper ticket= tevreden bezoeker.

Ik ook tevreden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Of dat je te weinig volk trekt. En als de mensen enkel komen met afgeprijsde tickets kan het zijn dat je te weinig inkomsten krijgt om alle noodzakelijke onderhoud, ... te doen. Die indruk krijg ik nu door Esteban's verslag.

Hamvraag is hoeveel normaal betalende bezoekers ze moeten krijgen om het spel te laten draaien, en hoeveel er werkelijk komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Iedereen maakt constant andermans rekening op De Getekende Reep...

Zonder enige kennis van zaken wordt hier de ene na de andere theorie verkondigd...

Maar goed: voor zover ik hoor is het een behoorlijk  jaar geweest,

niettegenstaande de zeer warme zomer.

Er zal binnenkort ook van alles veranderen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
28 minuten geleden, linthout zei:

Zonder enige kennis van zaken wordt hier de ene na de andere theorie verkondigd.

Hear hear. Het kon niet beter gezegd worden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur terug, linthout zei:

Iedereen maakt constant andermans rekening op De Getekende Reep...

Zonder enige kennis van zaken wordt hier de ene na de andere theorie verkondigd...

Dat was alleszins mijn bedoeling niet. Ik gebruik enkel de logica dat zo'n installatie investeerders nodig heeft, die willen hun geld uiteraard terug. En verder kost het ook een hoop geld aan onderhoud, ... En daarvoor heb je voldoende betalende bezoekers nodig. Als die dan allemaal komen met een kortingbon, en merken dat het maar half marcheert, ...

Nu goed, als het een behoorlijk jaar is geweest, hoop ik dat ze je geen oor aannaaien. En dat ze je opmerkingen ter harte nemen. Sowieso vind ik het al positief dat de artiesten hun eigen inbreng doen, per slot van rekening is het jullie werk waar ze mee werken en straalt het functioneren van het park daar ook op af.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Overdrijven is ook een kunst, Alderwood. Het giswerk, als je dat zo wil noemen, van Tanuki bestaat niet uit onzinnige redeneringen. Of dit van toepassing is op Comics Station, zullen wij echter nooit weten en daar zal ik ook geen uitspraken over doen. Maar een logische redenering is geen trollenwerk. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Kristof Berte zei:

Bij Plopsaland moet je ook je best doen om er binnen te geraken ZONDER korting, en daar kan je moeilijk van zeggen dat het niet draait.

Bij Plopsaland moet een gezin met 2 kinderen dan ook al behoorlijk zwaar in de spaarpot grabbelen om er binnen te raken, zeker als je er dan nog iets eet en drinkt én parkeert. €200 is geen uitzondering. Bij Plopsa weten ze wel waarom ze regelmatig korting geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Via de CERA geraak ik aan goedkopere tickets voor Comics Station. Ik ga zelf niet, maar wil er wel iemand mee plezieren. 

Indien je interesse hebt, stuur je maar een privébericht.

Ik heb één vennotennummer.

Praktisch:

1603482199_Schermafbeelding2019-03-17om16_50_07.thumb.png.c8357de06df5b95b36c26c9cfcf73aed.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...