Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Gast Kontiki

"tot Zolang De Gek Leeft"

Recommended Posts

LOL

Ik wil dan gewoon middels mijn stripverzameling gecremeerd worden ;)

Veel HC's? Die branden denk ik het langst. Gaat allemaal wel flink roken met die kleureninkt.....

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ja maar... Ja maar... áls er over x jaar nog liefhebbers voor zijn... Dat is niet te voorspellen. 

Batman 1 verkoop ook nog altijd goed ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Stripeleafhawer makket rûzje en smart sel ûnder eigen bloed !

Dat sil hjir net begrepen wurde.

Deel dit bericht

Link naar bericht

LOL

Ik wil dan gewoon middels mijn stripverzameling gecremeerd worden ;)

Volgens mij zijn daar milieuwetten tegen. :e002:

(ik typ nog altijd sneller dan mijn schaduw)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Batman 1 verkoop ook nog altijd goed ;)

Batman wordt nu nog steeds gemaakt. Net als Suske en Wiske. Dat dat zal redelijk z'n waarde houden. 

Nero en Toonder strips verschijnen niet meer nieuw en de liefhebbers zullen op den duur uitsterven.  

Deel dit bericht

Link naar bericht

Batman wordt nu nog steeds gemaakt. Net als Suske en Wiske. Dat dat zal redelijk z'n waarde houden. 

Nero en Toonder strips verschijnen niet meer nieuw en de liefhebbers zullen op den duur uitsterven.  

Mij kan het niet schelen hoor. Als die strips in prijs zakken kan ik goedkoop de ontbrekende kopen. En als ze dan nog verder zakken trek ik mij er ook niks van aan, het gaat mij enkel om mijn verzameling :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Mij lijkt het dat met de klimaatverandering en het subtropische klimaat waarmee we nu al kennismaken (regen, vocht!) zéker die Amerikaanse comics versneld verpulveren...

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...