Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Gast Kameraad Mauser

Bij de laatste bankoverval moest iedereen op z'n buik gaan liggen.

Eén meisje lag op haar rug.

Haar buurvrouw: " t Is een bankoverval, geen personeelsfeest v.d. VLD hé ".

 

 

                      --------------------------------------------

 

 

Het was tijd voor de bisschop van Brugge zijn bad! De oude non die het gewoonlijk deed, was ziek en daarom was er een jonge non die moest instaan voor haar! Zuster Magdalena, de jonge non, kreeg heel strenge instructies van de oude non, hoe warm het badwater moest zijn, en om de handdoeken op zulke manier vast te houden dat ze de naaktheid van de bisschop niet zou zien! Maar als ze het toch zou zien, moest ze maar heel hard bidden!

De volgende morgen vroeg de oude non aan zuster Magdalena hoe het zaterdagavond-bad was verlopen.....
"Oh zuster", zei de jonge non dromerig, "ik ben gezegend en gered!!!"

'Gered?, en vertel eens hoe dat is gebeurd!' zei de oude non.

'Wel, toen de bisschop in het bad zat, vroeg hij me om zijn rug te wassen! Ik vond dat een hele eer en deed het dan ook! ik mocht dan ook zijn
schouders en zijn borst wassen, en hij begeleidde mijn hand toen naar beneden tussen zijn benen waar, naar hij zei, Onze Heer de Sleutel
van de Hemel bewaart!"

'Is dat zo...?' zei de oude non koel.

Zuster Magdalena vertelde verder: 'En de bisschop zei toen dat als de Sleutel van de Hemel in mijn slot past, dat de Poorten van de Hemel voor mij geopend zouden worden en dat ik eeuwig gezegend zou zijn, en gered om bij Onze Heer te mogen wonen!
Toen moest ik het bad ingaan bij de bisschop en hij stak de Sleutel van de Hemel in mijn slot!

'Is dat waarlijk zo?' zei de oude non ijzig!

"Ja", zei zuster Magdalena, "en eerst deed het pijn, maar de bisschop zei dat de weg naar gezegendheid soms pijnlijk kan zijn, maar dat daarna
mijn hart in extase zou zwellen! En inderdaad, dat gebeurde ook.............. het voelde zooooooo goed om gered te worden!!!"

"De lelijke oude schavuit", zei de oude non, "aan mij heeft hij gezegd dat het de hoorn van de engel Gabriel was, en ik heb er 40 jaar op geblazen!!!!
Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gast Kameraad Mauser

Het wordt tijd dat ze Obama afknallen zoals ze met die loser van een Kennedy deden. Het levert nog eens wat leuke TV-momenten op. Misschien zit er wel een frisse burgeroorlog in. Het moet niet altijd bij een ander zijn, dat ze ambras gaan maken.

Link naar reactie
Gast Natte aap

Ik snap de verbazing en de verontwaardiging niet. Nu ja, de verontwaardiging misschien nog wel. Maar denkt er nu nog iemand dat je op het internet anoniem bent? Dat je alle digitale communicatie nog enkel voor jezelf hebt? Hoe naief kan je zijn?

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...