Ga naar inhoud

Humor In The Chocolate Bar...


niemand

Recommended Posts

Meer nog... als geel-zwart dan toch de ideale combinatie is, waarom gebruiken we dan nog steeds in onze verkeersborden, meer bepaald de gebodsborden - al laat ins eerlijk zijn, dit zijn toch de meest essentiële - rood-wit?  Die moeten blijkbaar niet opvallen, of toch minder. 

 

Borden reflecteren, dus bij schemerdonker maakt het minder uit.

Mij lijkt het juist interessant om palen en co, die wel moeten opvallen zodat je er niet tegen rijdt, een ander kleurenschema te geven dan de borden, waar je ook best niet tegen rijdt maar ook wel wat meer aandacht aan moet besteden. Je moet nu eenmaal wat je ziet vlug gecatalogeerd krijgen.

Per slot van rekening doen ze 't ook zo in pakweg Frankrijk, dat bleu-blanc-rouge als nationale kleuren heeft.

Link naar reactie

Borden reflecteren, dus bij schemerdonker maakt het minder uit.

 

Reflecteren niet, maar er hangt toevallig wél verlichting aan vast, ;)  Ik heb nooit echt begrepen waarom die palen eigenlijk zo moeten opvallen, tenslotte schilderen we ook niet al onze palen van OV geel, en daar kan je net zo goed, vaak zelfs nog makkelijker, tegen rijden.  Kijk naar Brussel, daar zijn de palen grijs, en rijden we er daarom meer tegen?  Zijn de lichten minder zichtbaar?  Neen hoor, verkeerslichten die te weinig zichtbaar zijn, hebben meestal heel andere problemen aan de basis, in het armatuur zelf.

 

Soit, ik doe er in elk geval niet aan mee, en voorlopig heeft het aantal ongevallen me evenmin van het tegendeel kunnen bewijzen (aangezien die tot op heden zijn uitgebleven, en dat na al behoorlijk wat jaartjes dienst voor de eerste palen).

I was taught to dream this dream people call human life

 

I was thought to dream

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Een Franse passagier heeft donderdagavond even voor opschudding gezorgd op de luchthaven Brussels Airport. Aan de incheckbalie bleek dat de handbagage van de vrouw te groot was.
De vrouw had weinig begrip voor de houding van het personeel aan de incheckbalie en vroeg zich luidkeels af wat ze dan wel met haar handbagage moest doen. "Wat moet ik doen, ze laten ontploffen misschien?", klonk het volgens het parket uit haar mond. Dat bleek een verkeerde woordkeuze, want bij het personeel en de andere passagiers aan de balie ontstond lichte paniek en de politie werd erbij geroepen. Die doorzocht de bagage van de Franse vrouw, maar vond daar niets explosiefs in, waarna de vrouw haar reis kon verderzetten.

 

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid1419456/kwade-passagier-zorgt-even-voor-paniek-op-zaventem.aspx

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...