Ga naar inhoud

Inktober Op De Getekende Reep


feli

Recommended Posts

11 minuten geleden, ivo zei:

#blind
blind.thumb.jpg.62570057e27d48f7e5f1acd7ea380de3.jpg

Alweer een voltreffer. Die grijstinten blijven fantastisch. Wanneer komt dat debuutalbum nu eens uit in feite? :P 

 

Op 23-10-2017 om 20:57, dirk (monsieur toupet) zei:

Ik ga voor zowel appel als appelsien!

 

i1723.png

 

Deze sprak mij direct aan, fijn, zowel qua vorm, inhoud als compositie.

 

Als ik al dat moois zie passeren, heb ik onderhand al spijt dat ik niet op één of andere manier meegedaan heb. Hulde ook aan @The Alderwood en @cartoonesk voor de volgehouden inspanningen en de knappe tekeningen! Ook van jullie zie ik regelmatig dingen passeren waarvan ik denk: verdorie, goed bedacht en knap uitgevoerd. Het zit er bijna op, nog een laatste inspanning!

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie
46 minuten geleden, Chimi zei:

Ik ben spijtig genoeg halverwege stilgevallen. :e008:

Ik ben zelfs niet eens begonnen :)

 

Ik heb wel een plan, mocht je zin hebben om mee te doen. Ik ga één tekening maken, op het einde van inktober waar alle onderwerpen in vervat zitten. Nog geen idee hoe ik het ga aanpakken, maar het lijkt me wel eens tof om te proberen.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Ja, dit is een hele leuke topic om te volgen :-). Iedereen heeft zijn eigen stijl, en zijn eigen idee over het onderwerp van de dag...  Ik reageer niet op elke post, want dan is er geen einde meer aan.

Maar iedereen heeft iets in zijn stijl dat ik wel leuk vind.  Chimi's lijnvoering is heel mooi bijvoorbeeld, Cartoonesk' zijn figuurtjes zijn altijd heel grappig en op een bepaalde manier grafisch, Dirk brengt  altijd veel zwier in zijn tekeningen (fan van Franquin?), Alderwood herinnert mij aan oude klassieke werken, soms een beetje maniëristisch (ik ben benieuwd  hoe je nog verder zal evolueren), enz...

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...