Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
feli

Inktober Op De Getekende Reep

Recommended Posts

Ik wou even iedereen feliciteren die aan deze uitdaging heeft deelgenomen. Ik was slechts een occassionele lurker het laatste jaar maar heb deze afgelopen maand toch elke dag eens binnengewipt om jullie kunstwerken te bewonderen. Respect aan iedereen die heeft volgehouden en steeds weer een gedeelte van zijn/haar dag heeft opgeofferd om iets op papier te toveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb me niet laten horen maar desalniettemin genoten van jullie tekeningen. 't Blijft leuk, die Inktober en jullie aan het werk te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht

En hierbij ook mijn laatste (was deze week niet thuis maar had ze vooraf al afgewerkt)...

#ride

ride.thumb.jpg.acd308dba32e8da3c82020d3c8272da1.jpg

#injured

injured.thumb.jpg.afa1d3b9df7912fcf3ed08f6e89f7c18.jpg

#catch

catch.thumb.jpg.6937785668936df8c25a049f765803dc.jpg

#ripe

ripe.thumb.jpg.9b7da71d00aaa0e2720d43fdcb4225ca.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik heb ook genoten van de werken van de andere forummers.  Grappig hoe iemand soms een thema gans anders interpreteert.   Ook heel vaak sterke staaltjes gezien van tekeningen die wegens tijdsgebrek op originele wijze gekadreerd werden, of veelvuldig van zwart werden voorzien, wat onverwacht mooie resultaten gaf...

Zelf heb ik in deze editie geleerd van niet bang te zijn van een beetje witte gouache om weer wit boven het zwart te schilderen.  Dat werkt makkelijker wanneer achteraf blijkt dat er wat diepte in je afbeelding ontbreekt...

Op naar volgende editie zou ik zo zeggen...!

Deel dit bericht

Link naar bericht
4 hours ago, cartoonesk said:

Nog een gefeliciteerd aan Yncke, Dirk en Ivo voor het vervolledigen van deze uitdaging!

groetjes.

Je bent jezelf aan het vergeten! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...