Ga naar inhoud

Hoe Doe Ik......?


Olsimar

Recommended Posts

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor een eerste hulp bij forumvragen-draad, maar ik probeer het.

 

Ik wil graag email meldingen van nieuwe post's in een draad die ik volg. Maar niet van elke nieuwe post :wacko: !! Maar dus (net als op het oude forum) vanaf mijn laatste bezoek 1 melding svp. Ik zie die optie niet bij medlingsinstellingen in mijn profiel. Zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie

Moet je ook eens kijken bij profielinstellingen Peter. Dara staan meer opties. Mijn ervaring tot nu toe is dat ik bij de instelling onmiddelijk van elke nieuwe post een emailmelding krijg.

 

Zwijgt ervan, m'n mailbox staat al vol. Dan is het vorige systeem wel beter, we gaan moeten bekijken wat de beste optie is misschien is er een plugin voor ofzo, zal het opzoeken.

 

Dit is wel handig gebleken, op deze link kun je alle topics zien die je volgt met de nieuwste bovenaan.

http://www.getekendereep.com/index.php?app=core&module=search&do=followed

Link naar reactie

Ik zal mijn vraag ook even hier neerzetten:

 

"Is er een mogelijkheid om de tijdsweergave aan te passen? Nu kan 04.35 zowel in de morgen als in de namiddag zijn. Kan ik daar 16.45 van maken?"

 

Dat is blijkbaar nog een fout, als ik de 24u regeling gebruik krijg je toch de 12u regeling te zien. Bij de engelse taal staat er AM en PM bij maar niet bij het nederlands. Ik zal de maker van de nederlandse vertaling aanspreken hierover.

Link naar reactie

Blog??? Kan ik ergens lezen hoe dit werkt?

 

Is er een maximum voor het plaatsen van foto's in de Galarij?

 

Zomaar twee vraagjes maar het ziet er weer strak uit!

 

Gene beperking op foto's momenteel, ze worden wel verkleind naar een beheersbaar formaat. Foto's die je opgeladen hebt kun je makkelijk vinden bij "mijn media" in de tekstopmaak.

 

Blogs kunnen gebruikt worden om belangrijke berichten te groeperen, je kunt makkelijk forum berichten in je blog plaatsen. Handig voor informatiebrengers, winkels, sites, enz.

 

foto uit de gallerij

 

Link naar reactie

Indien ik kies voor een Ical download van de kalender, krijg ik dan ook automatisch alle updates/aanpassingen van de kalender binnengehaald?

Mag het gedownloade bestand uit de downloads worden verwijderd eens het in Ical is geïntegreerd?

 

Als ik me in de plaats zou abonneren op de kalender, klopt het dan dat ik niet kan aangeven of ik deelneem of niet?

(Bij de download gaat dat precies wel.)

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

ok, ik heb de link gekopieerd en toegevoegd aan m'n Google kalender, dat werkt echt goed. Je kunt inderdaad niet aangeven dat je komt maar wel het evenement overzetten naar je eigen kalender, veranderingen zouden ook zichtbaar moeten zijn.

 

Bedankt! Zal het eens uitproberen.

Op De Stripspeciaalzaak staat (bijna) alles wat u moet weten over strips...

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lid van forum Bonte-II sinds 5 juli 2006 • Mijn LastDodo-shop

Link naar reactie

Heb ook wat vraagjes...

 

Als ik een nieuwe onderwerp geplaatst heb en achteraf verandering wil aanbrengen daarin (dus niet in het bericht, maar onderwerp titel), hoe kan ik dat dan doen?

 

Vraagje nummer 2, hoe zorg ik voor een slogan onderaan mijn berichten? Een slogan die er standaard bij elke bericht staat?

 

Greetz

Link naar reactie

Heb ook wat vraagjes...

 

Als ik een nieuwe onderwerp geplaatst heb en achteraf verandering wil aanbrengen daarin (dus niet in het bericht, maar onderwerp titel), hoe kan ik dat dan doen?

 

Greetz

 

Niet in de gewone edit van het eerste bericht maar wel als je meer edit opties neemt, "more reply options".

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...