Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

stom ik heb in photobucket een nieuwe map gemaakt met de tekeningen van angouleme, dus nu is die link verkeerd natuurlijk

 

bastide notre dame

bastide

 

faure de tien geboden

faure

legrain sisco

legrain

lalor laatste tempelier

lalor

quereix miss oktober

queireix

berberian meneer johan

berberian

bonneau metropolitan

bonneau

espe chateau bordeaux

espe

venanzi roodmasker

venanzi

floch ythaq

floch

griffo sos geluk

griffo

Link naar reactie

griffo is deels mijn schuld: ik had sos geluk meegenomen, en dat zit niet meer zo in zijn vingers als sherman of mister black

 

ik heb ook niet gezien hoe griffo zijn echte dedicaces waren, dit was een vluggertje buiten de officiele dedicace uren toen we net een interview hadden gehad

Link naar reactie

ja zeer mooi , wij zijn allen blij hier op het forum dat we die toffe en mindere toffe verhalen van angouleme en andere festivals hier kunnen volgen .

 

en ook tof dat de meeste die dedicase's willen delen op het forum dedicase : maar aub : van sommige weet ik wel wie de tekenaar is , maar soms is het moeilijk te lezen ( de naam van auteur) zou je willen meegeven van wie die dedicase's zijn .

zijn echt mooi , ook vind ik die lincoln echt tof , die andere ook hoor , van beurs ook .

 

Wij hebben zitten watertanden hier , om die dedicase's te mogen bekijken .

thanks daarvoor .

Link naar reactie

Richard ik denk dat je een van mijn collega dedi liefhebbers bedoeld want kan niet direct voor de geest halen wat je zou bedoelen. Van hub heb ik Okko, de monnik, Noburo een Geisha en het verliefde oosterse stelletje waar de vertelling aan begin en eind van de laatste cyclus om draaien.

 

En goed punt Belgiumdog. Ik zal de volgende keer er even bij zetten wie het zijn. De meeste zijn wel te achterhalen maar de vrouw met het wijnglas is van Espe (Chateaux bordeaux) De kruipende vrouw met kandelaar is Lalor (laatste tempelier) Tovenaar met staf is van Oger (smaragdridders) en de trompetist is van Roger (Jazz Maynard)

 

O ja en de derde van onder, de dame in kleur is van Queireix (Miss Oktober)

 

Veel plezier

Link naar reactie

Eindelijk tijd gevonden om mijn aanwinsten van Angoulême op het net te zetten : http://www.jvr.compe...AMEUPDATED.HTML

 

Zoals je zult merken, ik ben niet voor de "bekende namen" gegaan. Ik wou eerder internationaal gaan, en dat is wonderwel gelukt met mijn 4 Taiwanezen, 5 Amerikanen, 3 Chinezen, 3 Finnen, 2 Engelsen, 2 Spanjaarden, 2 Italianen, 2 Japanners, 2 Canadezen, een Duitser, een Oostenrijker, een Columbiaan, een Zaïrees, enz.

Link naar reactie

waar zijn de rest hun tekeningen zoals lecram ,campesino retep peter johan of anderen

vooruit opzetten mannen laten zien :12::115::e002:

 

 

 

Eindelijk tijd gevonden om mijn aanwinsten van Angoulême op het net te zetten : http://www.jvr.compe...AMEUPDATED.HTML

 

Zoals je zult merken, ik ben niet voor de "bekende namen" gegaan. Ik wou eerder internationaal gaan, en dat is wonderwel gelukt met mijn 4 Taiwanezen, 5 Amerikanen, 3 Chinezen, 3 Finnen, 2 Engelsen, 2 Spanjaarden, 2 Italianen, 2 Japanners, 2 Canadezen, een Duitser, een Oostenrijker, een Columbiaan, een Zaïrees, enz.

Link naar reactie

Bericht was voor de partner van ekoj ;)

teveel incrowd opmerkingen (want ik heb geen idee wie de partner is van Ekoj alsook dat ik nu geen idee heb waar de opmerking op slaat) alsook even vergeten een QUOTE te gebruiken :)

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

er zijn er een paar mooie bij sssneraul

waar zijn de rest hun tekeningen zoals lecram ,campesino retep peter johan of anderen

vooruit opzetten mannen laten zien :12::115::e002:

 

Zo, helaas nogal grieperig, maar de tekeningen staan eindelijk op foto.

Zojuist even Feijenoord weer zien winnen, dus nu even tijd om een eerste selectie op de reep te plaatsen (allemaal tegelijk zou overdaad zijn :D .

 

We beginnen met de opening van donderdagochtend, mijn eerste dedi van Angouleme: Achde (Lucky Luke).

Gevolgd door Bingono (Piratenvlag), maar een beetje dezelfde pose :rolleyes: .

post-150-0-16558400-1360512111_thumb.jpg

post-150-0-65119300-1360512118_thumb.jpg

Link naar reactie

He Retep, mooie Maffre en Bailly.

Gek eigenlijk dat we, doordat we nog flink naar het hotel moesten lopen en daar geen bar of gezamelijke ruimte was, eigenlijk nooit elkaars tekeningen konden bekijken.

 

Ik zal er ook nog eens een paar posten.

Laten we beginnen met het Thorgal trio, wat mij betreft vond ik alledrie de tekenaars nogal matig signeren, snel zonder echte passie, jammer, maar in de volgorde: Surzenko, De Vita en Rosinski.

post-150-0-44191300-1360525099_thumb.jpg

post-150-0-71341700-1360525106_thumb.jpg

post-150-0-63013400-1360525118_thumb.jpg

Link naar reactie

We gaan weer verder met mijn moeilijkst verkregen dedi, ik dacht donderdag even snel aan te sluiten bij Bastide (Oorlog der Sambers), dat viel tegen, lange zit, maar wel Benoit en Beus beter leren kennen in de rij :e005:

 

Daarna een dedi van Bertail (de enige, nart Rosinski, waarvan ik een frans boek heb gekocht, omdat ik niets bij mij had van hem). Ik vond de dedis zo mooi, dat ik het wel waard vond.

 

De volgende is van Picard (Weena), de partner van Chan. Aardig stel.

post-150-0-52065100-1360525291_thumb.jpg

post-150-0-99022000-1360525402_thumb.jpg

post-150-0-73875700-1360525508_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...