Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

Op vraag van Krimson. Het is wel niet mijn foto, maar wel de dedi in mijn Criminal Deluxe edition 2 door Sean Phillips.

 

22.11.12.jpg

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

... maar ik zie niet zo zeer wat de meerwaarde van zo'n mogelijkheid tot plaatsing in alleen een Gallerij is.

 

Je kunt er dan naar linken vanuit een thread.

Als je in een thread een afbeelding upload, krijg je in de post een thumbnail te zien.

Uploaden in de galerij en dan linken ernaar toont de afbeelding op ware grootte.

Link naar reactie

Je kunt er dan naar linken vanuit een thread.

Als je in een thread een afbeelding upload, krijg je in de post een thumbnail te zien.

Uploaden in de galerij en dan linken ernaar toont de afbeelding op ware grootte.

 

Waarom zien we die van Alexjodo en Mojo dan wel groot Mask? Zijn dat plaatjes die al op internet staan dan?

Link naar reactie

Waarom zien we die van Alexjodo en Mojo dan wel groot Mask? Zijn dat plaatjes die al op internet staan dan?

 

Van mij komt idd v internet, heb er nog geen foto van genomen, maar ik heb er net zo een.

This is Planetary: “These are the moments I live for. I put up with all the other crap just to get seconds like this. The moments when you know the world is a better place than advertised.”

Link naar reactie

je mag gerust ook het vervolg posten, heb hem al een paar keer live gezien, maar nog nooit echt in detail bekeken.

hoeveel pagina's is het ondertussen?

 

Ik zit nu aan 81 tekenaars, ik moet eerst s wat deftige scans maken om de rest te posten...een beetje geduld aub :o)

Link naar reactie
  • 2 weeks later...

Simon Röhrmuller maakte een grapje op mijn HOT MUMMY thema :)

 

I love it!

 

(PS voor de normale DEDI's zal ik deze topic wel gebruiken en ook de COMIC-variant. Ik geloof dat er een aantal mensen het op prijs stellen dat ik de meer sexy Dedi's in een aparte topic pleuren :) )

 

post-130-0-53197700-1355824321_thumb.jpg

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

dit is toch geen doodle?

Dit tekende hij voor betaling op LSCC,

Als je dit gratis gekregen heb, chapeau.

 

Afgezien van het geld blijft dit wel een ongelooflijke tekening.

 

Tis iets intermediair. Petersen noemt het zelf Uberdoodles, vandaar de benaming. Je kan het boek (Mouse Guard Winter 1152 Black & White Limited edition) rechtstreeks bij hem kopen en voor een relatief kleine meerkost krijg je dit erbij.

Link naar reactie
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...