Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Dédi's

Recommended Posts

In de Gallerij (ipv Forum helemaal bovenaan) is ook een mogelijkheid tot het plaatsen van dedi's.... Da's misschien wat verwarrend. Er staat nu een mooie Joker in maar ik zie niet zo zeer wat de meerwaarde van zo'n mogelijkheid tot plaatsing in alleen een Gallerij is.

Deel dit bericht

Link naar bericht

... maar ik zie niet zo zeer wat de meerwaarde van zo'n mogelijkheid tot plaatsing in alleen een Gallerij is.

Je kunt er dan naar linken vanuit een thread.

Als je in een thread een afbeelding upload, krijg je in de post een thumbnail te zien.

Uploaden in de galerij en dan linken ernaar toont de afbeelding op ware grootte.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oké, dus die van Alexjodo en Mojo hierboven zijn hotlinks? Thumbnails zijn eigenlijk ook wel handig! Even snel zien of het interessant lijkt en er dan eventueel in het groot naar kijken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Gast Incognito

Niet helemaal wat ik dacht maar een mooie tussenoplossing lijkt het wel. Geen (enorme) full page maar ook geen download nodig om iets te zien... en een klik volstaat als je echt meer wil zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hmmm als ik erop klik zie ik maar de helft, de afbeelding is te groot en wilt zich niet schalen naar mijn schermgrootte. Jammer want ze zien er wel heel mooi uit

Deel dit bericht

Link naar bericht

Je kunt er dan naar linken vanuit een thread.

Als je in een thread een afbeelding upload, krijg je in de post een thumbnail te zien.

Uploaden in de galerij en dan linken ernaar toont de afbeelding op ware grootte.

Waarom zien we die van Alexjodo en Mojo dan wel groot Mask? Zijn dat plaatjes die al op internet staan dan?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Waarom zien we die van Alexjodo en Mojo dan wel groot Mask? Zijn dat plaatjes die al op internet staan dan?

Van mij komt idd v internet, heb er nog geen foto van genomen, maar ik heb er net zo een.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag naar de tentoonstelling van Ken Broeders geweest.

In stripwinkel Alex te Antwerpen Berchem hangt divers werk van hem.

Apostata, Voorbij de steen, Professor Pluim?, Het ei van oom Trotter, etc..

Ga eens kijken. Entree in de winkel is gratis.

Ken-Fons.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

je mag gerust ook het vervolg posten, heb hem al een paar keer live gezien, maar nog nooit echt in detail bekeken.

hoeveel pagina's is het ondertussen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ladies and gentleman.........I've got him as dedi.............wie kent hem nog, mijn favoriete strip als kind in de kuifjebladen van mijn broers.

Bara!!

Vorig jaar nog een grote hommagetentoonstelling van gedaan in Brussel.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen