Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Dédi's

Recommended Posts

vertel meer!!

Lemercier himself verkocht op ebay frankrijk zijn nederlandse uitgave HC van Durandal deel 3, ik denk dat hij die van de uitgever krijgt, maar er geen behoefte aan heeft. Er stond bij met dedi, maar verder niet hoe of wat. Vervolgens vroeg hij mijn naam en heeft hij er zelf zonder te vragen deze dedi met mijn naam ingezet tot mijn grote tevredenheid.

De Du Caju tekening is/was een geste van de tekenaar........hetgeen ook zeer gewaardeerd werd.

Deel dit bericht

Link naar bericht

De Du Caju tekening is/was een geste van de tekenaar........hetgeen ook zeer gewaardeerd werd.

Bd Must heeft die tekening gebruikt voor zijn nieuwjaarswensen.

post-75-0-74225800-1358097536_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

beetje laat - maar ben er best wel trots op: een "eeuwige oorlog" van Marvano - hij had op de Boekenbeurs niks anders dan Grand Prix getekend, en ik was de laatste in de rij die nog een dedi kreeg van de lieve mevrouw van de uitgeverij - ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...:

post-230-0-89729600-1358292156_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

beetje laat - maar ben er best wel trots op: een "eeuwige oorlog" van Marvano - hij had op de Boekenbeurs niks anders dan Grand Prix getekend, en ik was de laatste in de rij die nog een dedi kreeg van de lieve mevrouw van de uitgeverij - ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...:

post-230-0-89729600-1358292156_thumb.jpg

Marv' die blij is om een dédi te maken! :e010: Niet alleen de tekening, ook dat moment moet je van harte koesteren! :e012:

Deel dit bericht

Link naar bericht

ik weet het niet, maar hij 'leek' blij dat hij iets anders mocht tekenen...:

had ik met Charlie Adlard. Die had nergens meer goesting in op het einde van 2 dagen intensief zombies tekenen op FACTS.

Toen ik hem vroeg om een Hot Mummy... hij leefde helemaal op :)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen