Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

zeer veel volk voor JG jones (en hij deed maar 10 tekeningen per dag) dus dit belooft voor FACTS

zooooo gaaf. Heb ik zoooo veel zin in!!

 

Over je nieuwste stuff: gaaf onderwerp!!

 

Zeker die Bruno, Laurent en Ponticelli spreken me heel erg aan! Die Ponticelli is werkelijk heerlijk!!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Bijzonder fraai allemaal, maar deze steekt er voor mij echt bovenuit! Welke tekenaar is dit?

 

Michel, dit was een prent, die door inkleurster Mogovino ter plaatse werd ingekleurd, dus geen tekening. Ik dacht dat je dat wel kon zien :e012: , dus eigenlijk 19 tekeningen en 1 inkleuring.

Link naar reactie

Mijn dochter heeft, volgens mij als enige dit weekend, een door het echtpaar Lapo-Mogovino geproduceerde dedi. 

 

Mijn tweede was ook een Lapo/Mogovino geproduceerde dedi. En ik heb ze er meer samen zien doen zondag.

Alleen die van jullie is met brandmerk en handtekeningen ;)

Link naar reactie

Excuses. Ik moet ook niet iets beweren wat ik niet kan aantonen. Ik was zondag niet eens aanwezig  :e008:

 

Ha Snow Leopard,

Leuk dat je je dedi's plaatst. Ook leuk dat je de dedi van je dochter erbij plaatst. Nu kan ik het gezicht aan de de snow leopard plaatsen. Ik hoop dat je dochter de dag verder goed heeft volgehouden.

Link naar reactie

Ha Snow Leopard,

Leuk dat je je dedi's plaatst. Ook leuk dat je de dedi van je dochter erbij plaatst. Nu kan ik het gezicht aan de de snow leopard plaatsen. Ik hoop dat je dochter de dag verder goed heeft volgehouden.

 

Ja mijn dochter heeft een leuke dag gehad. 

 

Overigens mooie score aan dedi's!

 

Ps. grappig verhaal over die dedi van Nenadov. Zo heb ik tijdens mijn tekening constant Engels met hem gepraat terwijl ik later begreep dat hij uitstekend Nederlands kan.....

Link naar reactie

@richard: het Berthet-idee van Ssneraul is dan toch gelukt bij Sicomoro :e012:

 

 

Ach ik dacht maar zo: beter goed gestolen dan slecht bedacht.  Ssneraul stond trouwens in de rij naast mij toen ik het vroeg en moest wel lachen. Ik weet alleen niet of hij het resultaat al heeft gezien.

Link naar reactie

Ha Ssneraul,

Die dedanov is waanzinnig. Is dit degene die hij thuis voor je gemaakt heeft, want dan heb je hem wel erg snel of was je al eerder op dag bij hem aangeschoven?

De Nenadov kreeg ik vandaag in de post. ME VEEEEEERRRRRRY HAPPY. Eerste Nenadov. Diep respect voor zijn werk ethiek en kunde. ( ben ik alleen of doet Zijn werk aan Frank Frazetta denken )

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...