Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Dédi's

Recommended Posts

1 minuut geleden, tuinmantvkijken zei:

Vandaag gescoord Eindhoven met dank aan Tim arts

E0B94AB3-9A96-4D81-BCD4-C4D43D21F213.jpeg

Leuk, van wie is dat?

Twee dagen Hanret achter de rug. Het scannen gaat wel even duren ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Van Tim arts de nieuwe Bommel tekenaar zat bij uitgeverij cliché aan de stand bij aankoop 1 boek dedie heb nog een paar mooie van hem

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 26/5/2019 om 13:00, Ambreville zei:

Mijn favoriete Nero-karakters :) 

2019-05-26_125641.thumb.jpg.bfa59ddd8c476b0e908105f19b46d95e.jpg2019-05-26_125927.thumb.jpg.eabda177d06c89ac071b7f91e43e5dc3.jpg

Ik zie de laatste tijd wel meer Nero figuren door Séverin... hoe komt dit eigenlijk?

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, StripsEnzo zei:

Ik zie de laatste tijd wel meer Nero figuren door Séverin... hoe komt dit eigenlijk?

Severin heeft een open-atelier in het Nero Museum. Na Robbedoes werkt hij ook aan nieuw Nero-materiaal. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Joe Khachadourian maakte deze voor mij. Ik had voor een comic genaamd "identity Stunt" wat persberichten gedaan en dit was hun betaling :)

74225864_JoeKhachadourian2019.thumb.jpg.18dcbf2680064aa10874a2ec65e38448.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
21 uren geleden, StripsEnzo zei:

Als je een speciale wil gewoon even het B-gevaar contacteren. Séverin signeert volop als een soort tekenaar in residence. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Kool Thing zei:

Als je een speciale wil gewoon even het B-gevaar contacteren. Séverin signeert volop als een soort tekenaar in residence. 

Hier zijn er wat die donderdag gaan verkocht worden.

1.thumb.jpg.4ad76d3bf032ca0f555f7bbaa8acd35f.jpg

Je kan het B-gevaar hiervoor contacteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Krimson zei:

Deze zijn zeer mooi , in welk boek zijn die gezet aub ? 

In het boek "De Touren van Marc Sleen" Op de facebookpagina van de Stichting Marc Sleen staan meer gedetailleerde foto's.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik snap het niet goed. Trekt het B-gevaar dus een tekenaar aan om tekeningen te maken van Nero en co. in diens boeken of op los blad, terwijl die tekenaar helemaal niks met Nero te maken heeft ('t was Stallaert die Sleen assisteerde, de naam Severin zegt me niks)? Hoe moet ik dat dan zien, zijn dat een soort van hommages (maar dan legitiem, geef Kuifje-toestanden...)?

't Is maar: ik kan ook wel wat Nero en co.-figuurtjes overtekenen hoor, als daar geld mee te verdienen valt 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
10 uren geleden, SPeeDy zei:

't Is maar: ik kan ook wel wat Nero en co.-figuurtjes overtekenen hoor, als daar geld mee te verdienen valt 🙂

Je mag altijd proberen om dat niveau te halen. Vrij beledigend als je weet dat ze die albums met dédi quasi gratis weggeven. Die van mij stonden op kaarten van 10 euro. Daar moet je er heel wat van doen om een dineetje in de Beenhouwerstraat te kunnen eten. Het doel is publiciteit voor Nero (museum) en voor hoe ze de interesse in Nero (stripheld) terug proberen te krijgen, nadat Nero toch al enigszins vergeten was.

Het B-Gevaar is eigenlijk geen partij, behalve dat Alec morgen op hun verjaardagsfeest signeert.

Voor zover ik weet werkt Alec aan nieuw materiaal van Nero. Naar stijl toe is hij eerder aan het werken op de oude stijl van voor de Standaard Uitgeverij maar heeft hij er toch een leuke, eigen draai aan gegeven.  Hij maakt ook tal van illustraties voor het blad Patati Patata (gratis te downloaden via stichting Marc Sleen). Op zaterdag houdt hij open atelier in het museum en is hij zeer goed bereikbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
11 uren geleden, SPeeDy zei:

Ik snap het niet goed. Trekt het B-gevaar dus een tekenaar aan om tekeningen te maken van Nero en co. in diens boeken of op los blad, terwijl die tekenaar helemaal niks met Nero te maken heeft ('t was Stallaert die Sleen assisteerde, de naam Severin zegt me niks)? Hoe moet ik dat dan zien, zijn dat een soort van hommages (maar dan legitiem, geef Kuifje-toestanden...)?

2

Deel dit bericht

Link naar bericht
51 minuten geleden, Lecram zei:

2

Pasop !!  Ik ben bekwaam om het je nog te vragen :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
15 minuten geleden, Johan zei:

Pasop !!  Ik ben bekwaam om het je nog te vragen :P

Ik heb wel eens een Mark Schultz van jou gezien.......dat lukt me misschien nog wel 😃

Deel dit bericht

Link naar bericht

En voor deze ben ik speciaal naar Leuven gereden : David Shrigley

TSHRIGLEYDAVID01.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
35 minuten geleden, Johan zei:

En voor deze ben ik speciaal naar Leuven gereden : David Shrigley

TSHRIGLEYDAVID01.JPG

Zoiets kan ik ook nog wel maken, als daar geld mee te verdienen valt 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...