Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Dédi's

Recommended Posts

Enkele bestellingen die wij hebben opgehaald bij Thierry Gioux 

en nee zijn niet allemaal van mij .

IMG_2911-compressor.jpeg

IMG_2910-compressor.jpeg

IMG_2913-compressor.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

eh, sorry

ben beetje nieuw hier :e008:

ik ken wel een kleine en een grote commissie

maar heb toch de indruk dat jullie het over iets helemaal anders hebben...  

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 uur geleden, Aleksandr zei:

eh, sorry

ben beetje nieuw hier :e008:

ik ken wel een kleine en een grote commissie

maar heb toch de indruk dat jullie het over iets helemaal anders hebben...  

Een commissie is een betaalde opdrachttekening waarvoor je een tekenaar betaalt.

Dat kan gaan van een kleine commissie, een verder uitgewerkte dédi zoals de Gioux hierboven, of een grote commissie dat kan gaan tot een groot uitgewerkt schilderij. Het is gewoon een opdracht voor een artiest.

In het geval van Gioux hierboven vertrekt hij van mallen, fotocopies waarop de basistekening staat. Hierop tekent hij wat bij en daarna gaat hij kleuren. Hij vraagt daarvoor 60 euro.  Als je er zo eentje wil is er een tip dat hij begin November naar het festival van Andenne komt. Je kan hem via Facebook contacteren en bestellen, en dan brengt hij dat mee naar het festival.

Maak in ieder geval altijd duidelijke afspraken bij een commissie. Anders kan het aanvoelen als een 'grote commissie' op het einde.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 10/10/2019 om 22:29, Ambreville zei:

In het geval van Gioux hierboven vertrekt hij van mallen, fotocopies waarop de basistekening staat. Hierop tekent hij wat bij en daarna gaat hij kleuren. Hij vraagt daarvoor 60 euro.

Ze zijn ook zo mooi uitgewerkt, maar het zijn dus min of meer kleurplaten ???

Dat had ik niet verwacht..........ik dacht dat het echte tekeningen waren.

Deel dit bericht

Link naar bericht

2019-10-15_174143.thumb.jpg.b167a9f8d3c3806eb51cdd810fc22062.jpg

Het postpakketje van de crowdfunding van Witch Memory is aangekomen. Hiermee is het eindejaarsoffensief ingezet met nog 1 festival, 2 tekenaars, facts, een cruise om in december bij Guarnido in Brussel te landen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
5 minuten geleden, Ambreville zei:

Het postpakketje van de crowdfunding van Witch Memory is aangekomen. Hiermee is het eindejaarsoffensief ingezet met nog 1 festival, 2 tekenaars, facts, een cruise om in december bij Guarnido in Brussel te landen.

mooi mooi, maar wat een eindejaarsoffensief nog te doen, RESPECT man !!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
9 minuten geleden, Ambreville zei:

en mijn veiling 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...