Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
alexjodo

Dédi's

Recommended Posts

Gast Panoram-X

je mag gerust ook het vervolg posten, heb hem al een paar keer live gezien, maar nog nooit echt in detail bekeken.

hoeveel pagina's is het ondertussen?

Ik zit nu aan 81 tekenaars, ik moet eerst s wat deftige scans maken om de rest te posten...een beetje geduld aub :o)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Simon Röhrmuller maakte een grapje op mijn HOT MUMMY thema :)

I love it!

(PS voor de normale DEDI's zal ik deze topic wel gebruiken en ook de COMIC-variant. Ik geloof dat er een aantal mensen het op prijs stellen dat ik de meer sexy Dedi's in een aparte topic pleuren :) )

post-130-0-53197700-1355824321_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

dit is toch geen doodle?

Dit tekende hij voor betaling op LSCC,

Als je dit gratis gekregen heb, chapeau.

Afgezien van het geld blijft dit wel een ongelooflijke tekening.

Deel dit bericht

Link naar bericht

dit is toch geen doodle?

Dit tekende hij voor betaling op LSCC,

Als je dit gratis gekregen heb, chapeau.

Afgezien van het geld blijft dit wel een ongelooflijke tekening.

Tis iets intermediair. Petersen noemt het zelf Uberdoodles, vandaar de benaming. Je kan het boek (Mouse Guard Winter 1152 Black & White Limited edition) rechtstreeks bij hem kopen en voor een relatief kleine meerkost krijg je dit erbij.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag kwam voor mij een grote wens uit. Ik wilde al lange tijd eens de tekenaar van Lanfeust ontmoeten. Hier het resultaat.

Hij was in Brussel, samen met zijn inkleurster Lyse:

tarquinhebus2.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Vandaag kwam voor mij een grote wens uit. Ik wilde al lange tijd eens de tekenaar van Lanfeust ontmoeten. Hier het resultaat.

Hij was in Brussel, samen met zijn inkleurster Lyse:

tarquinhebus2.jpg

Die zou ik ook wel willen zien, heb je een link of zou je 'm hier kunnen uploaden?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Euh... 100 euro ?? :unsure: Verklaar je nader... Hoe was het signeerreglement misschien ??

Deel dit bericht

Link naar bericht

Euh... 100 euro ?? :unsure: Verklaar je nader... Hoe was het signeerreglement misschien ??

Je moest gewoon voor 100€ aan Tarquin spulletjes (strips, prints, andere) kopen om die tekening te krijgen.

Tja, tekenaar en inkleurder overhalen kosten nu eenmaal geld.

Wetende dat hij een paar weken geleden eerder ook al in Brussel was waar men toen gewoon een strip moest kopen en daar ik al een eerdere mooie tekening van Tarquin had heb ik de 100€ signeersessie maar laten voorbij gaan. Maar anders had ik het misschien ook overwogen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Hoezo Daan? De scan zit er toch bij???

Dat zal vast maar ik kan helaas weer eens niets zien.... Staat ie op photobucket of een vergelijkbare site? Op de vorige reep zag ik ook heel soms iets niet, veel minder vaak dan op de huidige maar dit terzijde, maar dan kon ik nog de link uit het bericht vissen wanneer ik op quote klikte.... Dat lukt op deze nieuwe reep ook helaas niet. Ik ben toch reuze benieuwd Fons!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat zal vast maar ik kan helaas weer eens niets zien.... Staat ie op photobucket of een vergelijkbare site?

Zit jouw internetverbinding misschien achter een zwaarbeveiligde proxyserver?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zit jouw internetverbinding misschien achter een zwaarbeveiligde proxyserver?

Ik heb werkelijk geen idee.... Het gebeurt slechts heel soms,... gelukkig maar :) , maar het blijft irritant.

IK WIL FONS Z'N TARQUIN-DEDI ZIEN!!!!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nog even een uitloopje van Breda en de laatste van 2012 (ai...slecht licht, matige foto).

post-150-0-62851600-1357505189_thumb.jpg

post-150-0-88934600-1357505221_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Bedankt voor de hulp. Nou heb je m gezien Daan. Tja, ik moest wat dingen aanschaffen, maar gelukkig was er nog een heleboel, wat ik niet had en zo snel zal ik Tarquin niet meer zien. Ik heb er een dagje Brussel met mijn vrouw van gemaakt en dit was een mooi extraatje!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...