Ga naar inhoud

Dédi's


alexjodo

Recommended Posts

amaai die Hub kan er wel iets van he , echt knappe dingen die hij maakt .

 

er was hier ergens sprake van een mooei tekening die gezien was te geraardsbergen van tekenaar Dan ( kleine robbe ) ik stond samen in de rij te wachten met , ik denk " kool thing" doen we die tekening zagen voorbij gaan , gemaakt bij hem thuis denk ik , die was speciaal ook . 

 

dat is er een van Simon chr . ingekleurd door ingrid : vind ik echt mooi gelukt ook .

post-120-0-11908400-1364927892_thumb.jpg

Link naar reactie

amaai die Hub kan er wel iets van he , echt knappe dingen die hij maakt .

 

er was hier ergens sprake van een mooei tekening die gezien was te geraardsbergen van tekenaar Dan ( kleine robbe ) ik stond samen in de rij te wachten met , ik denk " kool thing" doen we die tekening zagen voorbij gaan , gemaakt bij hem thuis denk ik , die was speciaal ook . 

 

dat is er een van Simon chr . ingekleurd door ingrid : vind ik echt mooi gelukt ook .

Ik heb de veranwtoordelijke/protége die bij Dan stond over die tekening aangesproken.

De tekening had als opzet een klasfoto met daarop alle klasgenoten van de kleine robbe, juffrouw cijfer en de turnleraar.

Hij was volledig in kleur en op A3.

 

De officiële prijs heb ik niet gekregen, maar als ik zoiets zelf wou willen bestellen dan zou het me 1000-1100 € kosten volgens de protége.

Link naar reactie

amaai die Hub kan er wel iets van he , echt knappe dingen die hij maakt .

 

er was hier ergens sprake van een mooei tekening die gezien was te geraardsbergen van tekenaar Dan ( kleine robbe ) ik stond samen in de rij te wachten met , ik denk " kool thing" doen we die tekening zagen voorbij gaan , gemaakt bij hem thuis denk ik , die was speciaal ook . 

 

dat is er een van Simon chr . ingekleurd door ingrid : vind ik echt mooi gelukt ook .

 

 

toch nog iemand die iets laat zien uit Geraadsbergen :e005:

ik had al gedacht of ik daar alleen iets gescoord had :e002:

en danny het is mooie tekening ben tot bij hem niet geraaakt erg he

Link naar reactie

ja bouwertje !! je had dan ook wel veel werk te verzetten die dag he !! ben er erg blij mee .

 

hoop dat jullie toch nog positieve cijfers overhouden , want met dat slecht weer zullen er toch mensenniet doorgekomen daar .

we hopen met vele terug op een volgend jaar ?

 

en die tekening van Dan , ik had die vluchtig gezien , zag wel dat dat ene figuurtje (kleine robbe) in het rood ingekleurd was , dat gaf wel een mooi cachet aan het geheel .

Link naar reactie

Een goed weekend gehad met met name zaterdag veel mooie tekeningen. Zondag was ook goed maar mijn mooiste scores had ik toch de de dag ervoor. Het beste wordt echter vaak voor het laatst bewaard. Ik kon zondag niet de hele dag blijven en moest tussen de middag weg.  Dat kwam goed uit voor Nenadov die bij tijd terug in Amsterdam moest zijn. Aangezien ik daar vlakbij woon, kon hij met mij mee terugrijden.

Dit leidde tot devreemste dedi sessie die ik in mijn korte ervaring heb. Dejan wilde iets terugdoen voor het meerijden. Vriendelijk lachend zei hij  "it's still official convention time". 

Gezellig kletsend, ik rustig rijdend en hij kalm tekenend zijn wij zo terug naar Amsterdam gegaan met onderstaand resultaat.

 

 

post-198-0-13829700-1365368510_thumb.jpg

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...