Ga naar inhoud

Dutch Xmas Con


Recommended Posts

http://www.easyfairs.com/nl/xmas-con-2016/xmas-con-2016/

 

Het is bijna zover!
Volgende week ga ik eens het fenomeen DCC in witte sferen bekijken met mijn kids.

Ik ben er vrij zeker van dat mijn oudste zoon naar de KRAMPUS-workshop zal willen en omdat ik toch altijd de workshops op FACTS misliep, ga ik waarschijnlijk eens bij die tekenaar Douglas Paszkiewicz en bij de schrijver Tom Thys langs om te zien hoe dat in zijn werk gaat!

 

Gaat er nog iemand?

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Ik niet . De markt wordt overspoeld door dit soort evenementen die uiteindelijk vrijwel allemaal copieen van elkaar blijken te zijn. In Rotterdam, Utrecht, Amsterdam, diverse in Duitsland en 2 keer in Gent

De een wat groter dan de andere maar niet echt onderscheidend van elkaar. Het gegil van sommigen over hoe speciaal het is neem ik inmiddels met een zak zout. De bijbehorende geldklopperij met vroege entree helpt ook niet.

 

Alvast veel plezier gewenst!

Link naar reactie

Is dat krampus gedoe een nieuwe rage of zo? Ik had er nog nooit van gehoord, maar sinds spawn hier een postje met "Krampus" plaatste, ben ik het nu al een paar keer tegengekomen.

Ik ken het vanwege het lezen van Tarot Witch of the Black Rose comics. Daarvoor kende ik het eigenlijk nog niet

 

Heb je de film gemist?  :D

 

 

o crap! Helemaal vergeten! Thanks for the reminder!!

Dadelijk eens met de kids gaan kijken!!

Die brave boomvavavoom zijne draad dreigt hier weer gekaapt te worden.

heerlijk :D

 

Ach, binnenkort zal de PR machine voor Gent weer aanslaan. Dan mag hij weer hij weer losbarstte

nee hoor :)

 

Ik ben gestopt :)

12 jaar nu en wordt tijd voor wat nieuws!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Toch leuk om zo'n karakter eens te bekijken en je erin te verdiepen.... best kinky die lange tong trouwens :e011:

 

Er is in bepaalde steden in Oostenrijk ook een Krampus-optocht en feestdag. Ziet er best wel enorm gaaf uit.

 

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

idd erg rustig en niet zo groot.
Wel prachtig ingericht als ik eerlijk ben!

Mijn kids en ik hebben wel een enorm toffe dag gehad! Ik denk dat ik vnl bij de gast Douglas ben geweest... dat dan wel weer.

Bij Henk Lie nog een comic (Elektra Assasin) gescored en in de Artist Alley nog een paar leuke tekeningen gescored. 1 laten maken en 1 van Harley Quinn die gewoon TE leuk was om te laten liggen!

Heel veel cosplayers zeg!

The Sisterhood: [CCO] comic book series (creator, writer) ComicsForSinners [EIC] comic news website Boom Art Department: [CEO] Art Agency, Editor

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...