Ga naar inhoud

[Eerste Ronde (31)] Cover 4 Vs. Cover 14


nobody

  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      47
    • B
      18


Recommended Posts

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

 

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.

Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.

De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.

De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.

 

A

post-585-0-62780400-1477302227.jpg

 

Laat ik niet met de geijkte iconische covers komen, die vast hoge ogen zullen gaan gooien (re. ook de wedstrijd van de SSZ kort geleden: Het Gele Teken als winnaar, Kuifje covers etc.), dus hieronder alvast een cover die mij opviel vanwege het mooie kleurgebruik (o.a. de schaduwen) en de (vakantie)vrolijkheid die ervanaf straalt.

JJL

 

 

B

post-585-0-03755900-1477327878.jpg

 

Een cover van eigen bodem, in Pruisisch blauw.

 

Hamirubi

Link naar reactie

Wat een milf op cover A. Drie kids en er toch nog 18 uitzien (zonder wonderbra).

De schaduw is leuk gedaan, maar de cover spreekt mij totaal niet aan.

 

B is een origineel idee en ziet er goed uit, maar ben ook niet overtuigd.

 

Nog even in beraad nemen.

Is zelfs een 18-jarige milf zonder wonderbra niet voldoende om je over de streep te trekken :-)?

Link naar reactie

Die te dikke kop van kind B (verder op de achtergrond dan de ouders en toch een stuk groter) blijft me storen. Maar toch A, omdat gewoon veel mooier.

 

Dat heeft Lafebre wel vaker, dat de verhoudingen tussen de verschillende elementen in zijn tekeningen niet kloppen. Maar hij tekent wel geweldige personages.

Remember that the life of this world is but a sport and a passtime.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...