Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
The Alderwood

The Alderwood's Schilderevoluties.

Recommended Posts

Dank allen! Ik had de reacties nog niet gelezen. 's Fijn om te horen.

Niets meer geschilderd van voor de kerstvakantie tot vandaag. Ik ben behoorlijk tevreden.

Wat vindt u?

EDIT: op mijn scherm is het nogal vlak, maar er zitten tamelijk wat schakeringen in het zwart in het origineel.

post-15-0-00848400-1484860103_thumb.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Chimi   

Zeer knap werk. Ik blijf geboeid volgen.

(Alsook vind ik het geweldig hoe dit gehele subforum extra levendig is de laatste tijd :) )

Deel dit bericht

Link naar bericht

Zeer knap werk. Ik blijf geboeid volgen.

(Alsook vind ik het geweldig hoe dit gehele subforum extra levendig is de laatste tijd :) )

Ja, zeer aangenaam, zo'n druk forum.

We hebben een nieuwe inkleurder.

:lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
ivo   

Dat heb ik ook.  Als ik slecht geslapen heb, gaat 't niet zo makkelijk.  Hoe beter ik me in mijn vel voel, hoe beter het gaat om te tekenen.  Maar het is intussen ook zo dat tekenen me beter doet voelen, dus 't is vaak kwestie van eraan te beginnen en na 5 minuten zit ik al "in de flow". ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Chimi   

Sterker nog, als ik down ben, is tekenen het enige dat mij weer beter doet voelen. Ik heb de afgelopen week (met mijn verjaardag en Trump) dus enorm veel getekend :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Oke, de onderstaande twee zijn van maandag. 

post-15-0-41700800-1485461564_thumb.png

post-15-0-45375700-1485461604_thumb.png

Ik wilde die eerste vandaag overschilderen, maar mijn leerkracht vond dat zonde. Het deed hem aan Tuymans denken. Dus hou ik hem nog even bij.

Ik gebruikte dan onderstaande rode raaf om te overschilderen met het werk dat daaronder staat, ook een raaf.

post-15-0-10262100-1485461681_thumb.png

post-15-0-53622800-1485461694_thumb.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Air   

Goed bezig. Erg leuk te zien.

Eerste associaties die ik kreeg: soort slenderman, bij die eerste.

Bij die tweede schoot me: Self-Portrait With Raphaelesque Neck, van dali me te binnen.

En die laatste deed me beetje denken aan een albumhoes van them crooked vultures...

(Maar er zijn vast meer voorbeelden in de kunstgeschiedenis van vogelkoppen op mensenlichamen... ;-) )

Ik blijf volgen

Deel dit bericht

Link naar bericht

Goed bezig. Erg leuk te zien.

Eerste associaties die ik kreeg: soort slenderman, bij die eerste.

Bij die tweede schoot me: Self-Portrait With Raphaelesque Neck, van dali me te binnen.

En die laatste deed me beetje denken aan een albumhoes van them crooked vultures...

(Maar er zijn vast meer voorbeelden in de kunstgeschiedenis van vogelkoppen op mensenlichamen... ;-) )

Ik blijf volgen

Ik leer hier weer vanalles bij. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht

Het zijn de naden van het pak en het - vrij licht weliswaar - schaduwvlak op de binnenkant van de bovenarm, die wat zouden moeten weergegeven worden. Daarmee benadruk je de positie van de arm tov het lichaam. En zo verkrijg je uw diepte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Chimi   

Ik heb het ook vaak voor dat ik vast geraak, volgens mij heeft iedereen dat wel eens voor.

Had je vandaag je schilderopleiding, trouwens?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen