Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
The Alderwood

The Alderwood's Schilderevoluties.

Recommended Posts

Lav   
28 minuten geleden, The Alderwood zei:

Voorlopig zijn het nog lucky shots and misfires. Vrees ik. Maar alvast bedankt.

Lucky shots and misfires, ik kan het niet beter omschrijven hoe ik me bij mijn tekeningen voel. Ik moet echter wel zeggen dat ik vind dat je er snel heel erg op vooruit ga en benijd je ervoor. Keep up the good work!

Deel dit bericht

Link naar bericht
1 hour ago, The Alderwood said:

Ben je mij nu aan't beledigen, of lees ik dat fout? :lol:

Neen. Hetgeen je nu produceert is objectief beter dan Mouton haar kinderlijke kribbeltjes. Dus jou zou het ook best wel lukken om iets te gaan doen met kinderboeken en dingen in de literatuurswereld waar ze iets met illustratie doen.

Mij zou dat nooit lukken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 uren geleden, Lav zei:

Lucky shots and misfires, ik kan het niet beter omschrijven hoe ik me bij mijn tekeningen voel. Ik moet echter wel zeggen dat ik vind dat je er snel heel erg op vooruit ga en benijd je ervoor. Keep up the good work!

Oei, gaat dat gevoel dan nooit weg? Jij hebt't zelfs gestudeerd :lol:
Alvast bedankt voor je bemoedigende woorden.

8 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Stuuv gaat vooruit door de kwaliteit van Schmincke en papiersoort. Je ziet gewoon wat je kan als je kwalitatiever materiaal gebruikt.

Het is wel zo dat die Schmincke-verf 'n groot verschil geeft. En ik gebruik het dan nog maar spaarzaam omdat ik het zo kostbaar vind. Bovendien wil ik ook eens testen wat het geeft als ik wat groter ga werken met die Schmincke. Half-pans (m'n W&N) zijn niet geschikt voor werken groter dan een A5. Die Schminckes zouden dat zonder probleem moeten aankunnen.

8 uren geleden, Kameraad Mauser zei:

Neen. Hetgeen je nu produceert is objectief beter dan Mouton haar kinderlijke kribbeltjes. Dus jou zou het ook best wel lukken om iets te gaan doen met kinderboeken en dingen in de literatuurswereld waar ze iets met illustratie doen.

Mij zou dat nooit lukken.

Mouton heeft wel een herkenbare stijl. Dat speelt in haar voordeel. Ik zou zelfs zeggen dat het alles is. Zelf ben ik niet voor de Mouton-droodles (waardoor ik dacht dat je me beledigde), maar ze heeft wel dat.

Waarom zou jou dat nooit lukken? Dat begrijp ik niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen