Ga naar inhoud

Vooruitzichten 2017


djkeos

Recommended Posts

Na de eerdere edities van 2014 en 2015 (2016 is er kennelijk bij ingeschoten) nu mijn persoonlijke verwachtlijstje voor komend stripjaar.

 

 

Vooruitzichten 2017 (waaronder een aantal geprolongeerd uit 2016 of eerder L )

 

 

Agent 327 # 2: Dossier dozijn min twee, # 1: Dossier dozijn min één (15/2/2017 of 24/2/2017 zouden beide moeten verschijnen na heel veel uitstel!): # 21: De affaire BIPS (2017??)

 

Agent X (Agent 327 door…) (nov. 2017?) NB:1e kortverhaal door Mars Gremmen in Eppo 2/2017. Daarna door oa. Duchetau, Valkema, Damen, Kuijpers, Heuvel, de Heij en Polman

 

Angel Wings # 4: …

 

Apache Junction # 3: Die Unsichtbaren (Splitter, maart 2017), De onzichtbaren (oktober 2017)

 

Argonautjes # 2 : De Olympische vlam & # 4: De kwelling van Tantalus (uitgesteld naar 2016/afgesteld??)

 

Argonautjes # 7: het Water van de Styx (Jan van Haasteren collectie) ?

 

Auguria # 2:  …. (Maart 2017 Rijswijk Stripdagen)

 

Baard en Kale Integraal # 5: Stomp leidt de dans (Begin 2017, was dec. 2016/week 52) , # 6: …

 

Berentand # 5: … ??

 

Blueberry (Sherpa): Vogelvrij + Angel Face (januari 2017)

 

Mister Blueberry # 1 (Sherpa 2017 juni??)

 

Blueberry Integraal # 4: (aug. 2017)

 

Buck Danny # 56: Vostok antwoordt niet meer (December 2017 of 2018?)

 

Buck Danny buiten reeks:  # 1 (van tweeluik) De zwarte vogels (maart 2017)

 

Claire DeWitt # 3: De vader, de dochter & de duivel  (2017?)

 

Comanche Integraal # 1: Red Dust (maart 2017)

 

De Ruyter # 4: De tocht naar Chatham (juni 2017?)

 

Dirkjan # 23 (oktober 2017)

 

De Engelsman die niet van vuurwapens houdt # 4: De wet van de sterkste (2017?)

 

Franka # 24: Roofmoord (start voorpublicatie in Eppo begin 2017) (Album Breda okt.?)

 

Guardian # 3: Ophelia (maart 2017 Rijswijk)

 

Guus Slim Integraal # 4: Studie in blikschade (15 maart 2017)

 

Hel # 2: De Sybille-codex (voorheen: Het goud van het XIIIe legioen) (oktober 2017 Breda)

 

January Jones  # 9: Heroïne voor Hanoi (= werktitel, okt. Breda?)

 

De Kaart # 1: (maart 2017 Rijswijk)

 

De Kennedy Files # 2: (2017?)

 

Krasse Knarren # 4: Sofie (2017?)

 

Lady Spitfire # 4: Woestijn luchtmacht (2017?)

 

Largo Winch # 21: De Morgenster/Morning Star (feb/maart 2017)

 

Professor Palmboom Compleet (Maart 2017?)

 

Rani # 6: Veroordeelde (2017??)

 

Rhonda # 3: Route 66 (Start voorpublicatie in Eppo begin 2017) (Breda okt. 2017?)

 

Roodbaard integraal # 9 (eind juni 2017)

 

De Sliert # 7: In Japan (bij Arcadia VzW, Beurs Veldhoven aug. 2017!!)

 

Steven Sterk # 14: De Witte Gorilla (2017?)

 

Stomp # 3: …

 

Tanguy en Laverdure # 30: ??

 

Tanguy en Laverdure integraal # 7: … (juni 2017?)

 

Tanguy en Laverdure classic # 1: De Bedreigde Mirage F1 ( 15-3-2017)

 

Tramp # 11: Storm op komst (2017?) Serie gestopt ten gunste van : De Vliegenier??

 

De Vliegenier # 2: … (2017?)

 

Werelden van Thorgal: Kriss van Valnor # 7: …(2017?)

 

Werelden van Thorgal: Wolvin # 7: … (2017?)

 

U-boot  # 4: Oom Harry (2017?)

 

Undertaker # 3: De reus van Sutter Camp (1 februari 2017) #4: De schaduw van Hippocrates (nov. 2017)

 

Woestijnvalk # 6:…

 

Wunderwaffen # 7: Amerika Bomber

 

XIII Mystery # 11: Jonathan Fly (2017) , # 12: Alan Smith (2017??)

Link naar reactie

Agent 327 nr 21 Affaire Bips in 2017? Martin Lodewijk moet er nog aan beginnen...

Martin is er al aan begonnen maar hoe ver hij is...tja.

 

Ik reken persoonlijk ook niet op 2017 maar voor de 'lol' heb ik 'm er toch maar tussen gezet.  :e005:

 

Na het 'Daddy Vinci' geworstel zal een eventuele voorpublicatie pas starten als de 'laatste pagina' getekend is.

 

Dus dan is natuurlijk 2017 niet realistisch ook al gezien het feit dat Eppo iedere maand een Agent X (Agent 327 door...) gaat plaatsen. :e015:

Link naar reactie

Af en toe kocht ik een album van Ravian. Af en toe deed ik dat dan weer weg. Ik weet niet of ik er nog wat van heb. Maar ik heb wel de neiging om albums weg te doen van reeksen die ik niet volledig heb en niet volledig volg. Ik denk dat Ravian bij mij iets is dat net buiten mijn blikveld viel. Niet dat het slecht zou zijn en ik heb altijd veel sf gelezen, maar op een bepaald moment leek iederéén sf te doen, en Ravian was voor mij gewoon nog eentje. Maar de film ga ik wel zien.

 

Roze Bottel ken ik doordat we hier enkele Kuifje-verzamelalbums hebben, waarin het eerste verhaal begint. Het lijkt me erg fantasievol en origineel, een beetje zoals Philemon, maar met een tekenstijl die meer de richting van Franquin uitgaat. Ik heb wel het gevoel dat ik er iets aan gemist heb. Die 1e integrale staat op mijn verlanglijstje.

Link naar reactie

Roze Bottel ken ik doordat we hier enkele Kuifje-verzamelalbums hebben, waarin het eerste verhaal begint. Het lijkt me erg fantasievol en origineel, een beetje zoals Philemon, maar met een tekenstijl die meer de richting van Franquin uitgaat. Ik heb wel het gevoel dat ik er iets aan gemist heb. Die 1e integrale staat op mijn verlanglijstje.

 

Philemon is echt weirde 70-shit. Rozebottel is een kinderstrip uit de jaren '70. Maar beiden zijn positief LSD-geïnspireerd. Rozebottel komt niet voor niets terecht in het Ongerijmde Droomland.  

Weet je dat er haast dagelijks schoon nieuw dinges staan op www.stripspeciaalzaak.be !

 

 

Link naar reactie

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...