Ga naar inhoud

Ik Doe Momenteel Vooral Comics (Chris Evenhuis)


Chris

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Voor wie het leuk vindt om te weten: de komende maanden verschijnt er nog wat meer werk van mijn hand bij IDW!

 

-Magic: The Gathering - Theros #3 in December - ook met: Jason Ciaramella (w) • Martin Coccolo (a) • Volkan Baga ©)

-Magic: The Gathering - Theros #4 in Januari - ook met: Jason Ciaramella (w) • Anthony Francisco ©

-G.I. Joe #13 in Februari - ook met: Paul Allor (w) • Robert Atkins, Alex Cal (p) • Steve Kurth ©

 

wy8l.jpg

Link naar reactie
  • 1 year later...

Na meer dan een jaar onder een steen te hebben geleefd, hier toch nog maar even updaten... Intussen ook verschenen van mijn hand (of deels) bij IDW: 

 

-Magic: The Gathering - Theros #5

-Magic: The Gathering - Theros TPB

-Magic: The Gathering - The Complete Edition

 

En in Maart dit jaar: Shadow Show 5/5 - Conjure (naar een kort verhaal van Alice Hoffman ("Practical Magic", "The Dovekeepers"), tevens een ode aan auteur Ray Bradbury)

 

Het blijft dus allemaal nogal magie gerelateerd... :)

 

 DCD632984.jpg  DCD665131.jpg

Link naar reactie
  • 1 month later...

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

 

Intussen overigens al een zéér positieve bespreking binnen van ons verhaal Conjure op ComicBookResources.com! http://www.comicbookresources.com/article/the-buy-pile-bradbury-batman-win-big

 

"If you're reading this comic, take the whole thing in. It's a true piece of literature, an actual self-contained piece of culture with significance and heft that will stick with you."

 

rI6hCjZ.jpg

Link naar reactie
  • 3 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Hierbij dan alvast deze eerste aankondiging:

 

Momenteel teken ik covers voor de nieuwe, begin volgend jaar te verschijnen serie Wynonna Earp bij IDW!

 

Iets daarna start op de Amerikaanse zender SyFy tevens de gelijknamige televisieserie.

 

Meer info kun je hier lezen op Comic Book Recources!

 

En alvast een teaser van mijn Valentine Special cover:

 

hn3bi9n.jpg

Link naar reactie
  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Herstel opmaak

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Laden...








×
×
  • Nieuwe aanmaken...