Ga naar inhoud

[Kwartfinale (3)] Cover 21 Vs. Cover 35


Yncke

  

80 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke cover vind jij de 'beste'?

    • A
      41
    • B
      39


Recommended Posts

3de kwartfinale.

Welke van deze twee covers vind jij de beste, leukste, mooiste, enz...?

Stemmen kan 7 dagen lang, daarna gaat de poll dicht.
Zeg wat je stemt en waarom, of niet. De bedoeling van een toernooi is naast een winnaar kiezen, ook discussie en fun.
De indiener van de cover mag natuurlijk zoveel mogelijk uitleg geven, en zijn of haar keuze verdedigen.
De winnaar van dit duel gaat naar de volgende ronde. De verliezer valt af.


A
post-585-0-49694400-1477339377.jpg

De wapenmeester. Deze cover geeft een epische strijd aan. Spreekt me daarom erg aan.

JPAR

B

post-585-0-81042300-1477487998.jpg

Orlando

Link naar reactie

Zeker B. Omda hetgeen waar het over gaat niet in beeld komt maar slechts wordt gesuggesteerd. Een goeie strip is suggestie. De symbiose tussen beeld en tekst. Iets vertellen zonder tekst ook. En deze cover doet dat als geen ander. 

Wat A betreft, ik zeg het alleen maar als het zo is en met respect voor de tegenstander, maar A doet me niets.

Link naar reactie

B is typisch voor de huidige tijd, waar nieuwsredacties niet in beeld brengen wat het onheil veroorzaakt, maar meer belang hechten aan wat de man in de straat ervan vindt. Ik vind dat rommel en een devaluatie van het systeem, maar daarin sta ik wellicht alleen.

Euh.ja. en wat heeft dat met de cover te maken? Je weet dat niet alle paddenstoelen eetbaar zijn he?

Link naar reactie

Zeker B. Omda hetgeen waar het over gaat niet in beeld komt maar slechts wordt gesuggesteerd. Een goeie strip is suggestie. De symbiose tussen beeld en tekst. Iets vertellen zonder tekst ook. En deze cover doet dat als geen ander. 

 

Awel, één van de redenen dat ik niet voor B stem is net omdat er in grote letters IJSBERGEN boven staat. Doet voor mij volledig het effect van de covertekening te niet.

 

A gekozen, prachtige cover. Het sneeuw en misteffect met die witte krassen is geniaal. Overigens is A ook suggestie, je weet ook niet waar hij tegenover staat.

'If you can't be a good example, you'll just have to be a horrible warning' - Find me on Facebook

 

Link naar reactie

Awel, één van de redenen dat ik niet voor B stem is net omdat er in grote letters IJSBERGEN boven staat. Doet voor mij volledig het effect van de covertekening te niet.

 

A gekozen, prachtige cover. Het sneeuw en misteffect met die witte krassen is geniaal. Overigens is A ook suggestie, je weet ook niet waar hij tegenover staat.

 

Staat er ook in grote letters op.  Hij staat tegenover de wapenmeester! :-)

Link naar reactie

Begint weer spannend te worden. Nu 31-32.

Er speelt al een aantal duels een bijzonder, terugkerend fenomeen: de minst-conventionele (*kuchekuch* betere) cover loopt in het begin uit, naar een schijnbaar geruststellende voorsprong van een stem of 5 bij 30-25. En dan stokt het plots helemaal rond de 32 en gaat de traditionelere cover er helemaal over.

 

Gezien bij Tyler Cross, Over de Grenzen van de Tijd, nu Isaac De Piraat... men kan daar ongetwijfeld boeiende conclusies over formuleren.

Link naar reactie

Er speelt al een aantal duels een bijzonder, terugkerend fenomeen: de minst-conventionele (*kuchekuch* betere) cover loopt in het begin uit, naar een schijnbaar geruststellende voorsprong van een stem of 5 bij 30-25. En dan stokt het plots helemaal rond de 32 en gaat de traditionelere cover er helemaal over.

 

Gezien bij Tyler Cross, Over de Grenzen van de Tijd, nu Isaac De Piraat... men kan daar ongetwijfeld boeiende conclusies over formuleren.

 

Dat effect is er inderdaad en is vooral de eerste dag heel erg sterk. 

Link naar reactie

Er speelt al een aantal duels een bijzonder, terugkerend fenomeen: de minst-conventionele (*kuchekuch* betere) cover loopt in het begin uit, naar een schijnbaar geruststellende voorsprong van een stem of 5 bij 30-25. En dan stokt het plots helemaal rond de 32 en gaat de traditionelere cover er helemaal over.

 

Gezien bij Tyler Cross, Over de Grenzen van de Tijd, nu Isaac De Piraat... men kan daar ongetwijfeld boeiende conclusies over formuleren.

 

its-the-russians.jpg

Link naar reactie

2 ijzige covers, waarbij ik de houding van de wapenmeester niet helemaal kan plaatsen. Zijn zwaard naar het oosten gericht en zelf kijkt hij naar het zuiden, waar blijkbaar het gevaar vandaan komt.  Bij izaac blijf ik langer hangen, je voelt als het ware het onheil....

 

En ook leuk om de stand gelijk te trekken

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.








×
×
  • Nieuwe aanmaken...