Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Gamer Thread

Recommended Posts

7 minuten geleden, Martin zei:

Colin McRae Rally forever!

Mc.jpg

Briljante game, die heb ik ook kapot gespeeld.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Met de resterende 120 Euro van mijn lottowinst een racestuur gekocht (+Driveclub). Het is een goedkoop type, maar heeft goede recensies.

9200000063992335.jpg

30894.jpg?v=MvwYyaKMc0i3vq1YGp2FNg&Type=

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, Zwendel zei:

Met de resterende 120 Euro van mijn lottowinst een racestuur gekocht (+Driveclub). Het is een goedkoop type, maar heeft goede recensies.

9200000063992335.jpg

30894.jpg?v=MvwYyaKMc0i3vq1YGp2FNg&Type=

Je had deze moeten kopen

Deel dit bericht

Link naar bericht
25 minuten geleden, fazerco zei:

Je had deze moeten kopen

Die zou goed staan in de living 😀

Deel dit bericht

Link naar bericht

beweegt die stoel niet heel erg on natuurlijk.

lijkt wel of hij helling op/af gaat terwijl  het beeld dat niet aan geeft.

Verder vind ik dat Rockstar wel mag beginnen met de Red dead Redemption 2 teasers

(nieuwe filmpjes, wat zit er in de pre order set, begint online direct of moet je eerst de single player doorlopen zoals GTAV in het begin) wel al de double action revolver unlocked via GTAV :e005:

Deel dit bericht

Link naar bericht
8 minutes ago, sjaakie said:

Ik denk dat de stoel de krachten van versnellen en vertragen zo probeert weer te geven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Inderdaad, als het een afgesloten geheel zou zijn dan geeft die schuine stand naar achter een gevoel van snel optrekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat racestuur is goed. Stukken beter dan zo’n gamepad. Enige nadeel is dat je een stabiele bevestiging moet hebben voor het stuur en de pedalen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 7-1-2018 om 09:27, sjaakie zei:

Verder vind ik dat Rockstar wel mag beginnen met de Red dead Redemption 2 teasers

(nieuwe filmpjes, wat zit er in de pre order set, begint online direct of moet je eerst de single player doorlopen zoals GTAV in het begin) wel al de double action revolver unlocked via GTAV :e005:

Pas voor oktober, zal wel rond de e3 zijn aangezien rockstar daar nooit acte de presence geeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vreesde dat de nieuwe Carmageddon niet zo goed zou zijn maar het valt heel goed mee, dezelfde physics en mayhem als in de vorige versie en grote maps. Alleen jammer dat er geen splitscreen is.

carmageddon.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik kijk erg uit naar CyberPunk 2077, ziet er extreem vet uit. Echter ook te moeilijk voor mij en ik mis een extra leven om het allemaal te kunnen spelen. :blink:

Deel dit bericht

Link naar bericht

Een beetje Heavy Rain gespeeld (ik weet het ouwen brol). Ik vraag me af wat de bedoeling daarvan is: mensen depressief maken?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Voor de Asterix en Obelix liefhebber, een limited edition van XXL 2 is uit op de PlayStation 4. Er zitten 3 beeldjes bij.

2002216909.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Toen ik afgelopen zomer 6+ weken niet uit de voeten kon, heb ik Rayman Legends Rayman Origins (demo) ontdekt op de Xbox360.  Het moet sinds mijn jeugd geleden zijn dat ik mij zo geweldig geamuseerd heb met een game.  Zo'n 2D omgeving is helemaal mijn ding, daar houd nog steeds het meest van.  En waar games als deze al snel eentoning dreigen te worden, is dat bij Rayman alles behalve het geval.  In tegendeel zelfs.  Je valt van de ene verrassing in de andere en geen enkel level is echt hetzelfde. Het is ook van 'Boogerman' geleden dat ik luidop gelachen heb met een game, 'Castle Rock' zag ik niet aankomen, wat een fun! Eerlijk gezegd soms wat moeite met de drukte, kwestie van alles op te nemen. Maar dat ligt aan mij. De tekenstijl spreekt mij énorm aan, de muziek is fantastisch, ... Noem me gerust een instant-fan. Tijdens het spelen zat ik met een gigantische smile op mijn gezicht, dat zegt alles.

En dan nu de vraag:  Gelijkaardige games? :) (Xbox360)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Banjo Kazooie is een van de beste platform games ooit. Origineel op N64 uitgekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht

:) 

In other news: Ik wist niet dat deze upgrade-versie kwam! Eén van mijn favoriete PS1 games, misschien wel dé favoriet. 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...