Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Koen

Gamer Thread

Recommended Posts

Detroit Became Human uitgespeeld. 

Ik moet zeggen dat het meer een interactieve film is dan een game. Op zich wel grappig om te spelen, maar ik zou toch iets meer actiever willen meedoen.

Nu maar eens kijken welke de volgende gaat worden om te spelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op 14/3/2019 om 11:12, The Alderwood zei:

Is Sekiro het spel van het jaar?

Lijkt me een stevige kanshebber.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Anno 1800.

kom steeds verder.

maar de bewoners blijven maar zeuren.

Net het echte leven.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Age of Empires II Definitive Edition zal niet lang meer op zich laten wachten!

1337482926_Ageofempires2DefinitiveEdition.thumb.png.4697e7184bd48341135632f14e745028.png

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wel, er is nog geen DE-versie van Age of Empires III, maar die staat wel in de steigers. En ook Age of Empires IV zal er (ooit) komen.

De DE-versie van Age of Empires I bestaat nu goed een jaar, en kreeg onlangs twee welgekomen updates.

Ter info: er bestaat ook een HD-mod van Age of Empires I; de HD-versie van Age of Empires II was een officiële.

Ik speel al jaaaaaren geen games meer. Maar als deze DE-versie van Age of Empires II er komt ("this Fall"), schaf ik het aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht

In januari een Switch aangeschaft, begonnen met Elder Scrolls V: Skyrim, opnieuw moeten beginnen omdat ik probeerde in mijn eentje met een level van 13 Blackreach binnen te geraken en geen save meer kon vinden. Gisterenavond heb ik de mainquest uitgespeeld.

Nu twijfel ik aan wat ik nu moet doen; begin ik aan Dawnguard of Dragonborn? Dragonborn lijkt me leuker maar ik vrees dat ik met level 39 nog te groen achter de oren ben om eraan te beginnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
7 uren geleden, IvoVWS zei:

Nu twijfel ik aan wat ik nu moet doen; begin ik aan Dawnguard of Dragonborn? Dragonborn lijkt me leuker maar ik vrees dat ik met level 39 nog te groen achter de oren ben om eraan te beginnen.

Ik zou beginnen aan Breath of the wild of Mario odyssey. 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht

Dat zou een oplossing zijn, moest ik niet aan het sparen voor een laptop/vakanties/nieuwe douche/nieuwe vloer. :D

Overigens heb ik besloten eerst mijn level op te trekken en daarna te beginnen aan Dawnguard. Op basis van wat ik gehoord heb, is de final boss van Dragonborn een behoorlijk lastige en een pak sterker dan die van Dawnguard.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Na een hele tijd met de laatste Civilization VI bezig te zijn geweest, nu de nieuwe Football Manager 2019 gedownload. Het eerste seizoen met DenAntwaarp zit er al op!

#onemoreturn

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...