Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

Log in om dit te volgen  
IvoVWS

Welk Design Voor T-Shirt?

Recommended Posts

Gerelateerd aan mijn project in wording dus hier volledig op zijn plaats en ik vind dat ik wel even de platte commerçant mag uithangen.

Dus, we hebben hier twee designs voor de T-shirts die we te koop gaan aanbieden via Kickstarter maar de artiest en ik zijn het niet eens over welk ontwerp we gaan gebruiken. Dus, welk design is het neigste, het bovenste of het onderste?

post-1043-0-47047600-1485949248_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik vind de eerste mooier. Is net even anders, trekt juist de aandacht omdat je even goed moet kijken wat er precies afgebeeld wordt. I like that!

Deel dit bericht

Link naar bericht

Ik denk dat het voor een T-shirt toch beter 'goed leesbaar' blijft. Een T-shirt is geen afbeelding op een scherm of op een papier. Dat leeft, beweegt, ligt in plooien en kreuken. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

de onderste. Die verdraagt plooien. bovenste komt nooit goed uit op een T shirt

Wow, dat is wel een aparte reactie. Waarom denk je dat de bovenste nooit goed gaat uitkomen?

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nou, ik moet nou al twee keer kijken om 'm te 'zien' ( de bovenste ). Als daar dan nog eens plooien bijkomen (d-cups en (afgezakte ) six packs ...)

terwijl de onderste niet alleen op het eerste zicht duidelijker is, maar ook op de - lijkt me - juiste hoogte al enige "plooien" heeft.

Nou euh... ik ging ervan uit dat ie op de voorkant kwam.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Nou, ik moet nou al twee keer kijken om 'm te 'zien' ( de bovenste ). Als daar dan nog eens plooien bijkomen (d-cups en (afgezakte ) six packs ...)

terwijl de onderste niet alleen op het eerste zicht duidelijker is, maar ook op de - lijkt me - juiste hoogte al enige "plooien" heeft.

Nou euh... ik ging ervan uit dat ie op de voorkant kwam. 

Aaaah, nu snap ik het. 

En inderdaad, het komt op de voorkant. :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht

Wie graag een T-shirt zou willen hebben, liever kleren koopt dan de was doet of een maat aan een lief moet helpen, ik ga twee T-shirts weggeven. Voor alle duidelijkheid, het gaat over het onderste design.

Hier is wat je moet doen:|

1. Voor drie euro of meer pledgen op http://kck.st/2iaNn7i

2. Tegen een vriend zeggen dat hij hetzelfde moet doen en daarna een mail sturen met jullie beide namen naar info [ A T ] theunnamedcomic.net.

Als de Kickstarter succesvol is, dan wordt het gelukkige paar gekozen op 15/3 om 20.00 en stiekem hoop ik dat het Mauser en Waldorf worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen