Ga naar inhoud
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble
Strawberry Orange Banana Lime Leaf Slate Sky Blueberry Grape Watermelon Chocolate Marble

acor

Suske En Wiske

Recommended Posts

Tweetie   
6 uren geleden, marioboon zei:

De originele versie is altijd de beste. In de Beltran versie lijkt het alsof ie alleen maar kleur mocht gebruiken

Is de Beltran versie de linkse of de rechtse? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
2 uren geleden, Tweetie zei:

Is de Beltran versie de linkse of de rechtse? 

De rechtse.

(en ik zie nu dat mijn tekst verwarring kan geven: 't moet zijn " alsof ie geen kleur mocht gebruiken")

Deel dit bericht

Link naar bericht
Yncke   
3 hours ago, Zwendel said:

Ik heb het eerst in de linkse versie gelezen, dus vreemd genoeg vind ik dat de 'beste' ?

Ik denk ook dat het een kwestie is van 'wat las je eerst'. Ik ben absoluut geen fan van Beltran, maar ik las de rechtse eerst, en vind die linkse niet om aan te zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Tom B   
17 uren geleden, Yncke zei:

Ik denk ook dat het een kwestie is van 'wat las je eerst'. Ik ben absoluut geen fan van Beltran, maar ik las de rechtse eerst, en vind die linkse niet om aan te zien.

Ik kan me inbeelden dat er fans zijn van beide versies. Zelf vind ik ze beiden niet al te bijzonder, alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar de linker versie, gewoon omdat de kleuren die daar gebruikt worden alles een extra buitenaardse sfeer geven. Een rode zee is toch net de tikkeltje interessanter dan een doorsnee blauwe zee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Theodoor   
Op ‎31‎/‎07‎/‎2017 om 23:25, marioboon zei:

Ik wil allang een hardcover collectie van de Blauwe reeks zoals ze in Kuifje verschenen zijn (zoals ze met Blake&Mortimer aan het doen zijn)

Op ‎1‎/‎08‎/‎2017 om 00:47, Tom MDP zei:

Yup en met alle missende stroken en alles!

In bijvoegsel zo een van de geknipte stroken uit "goud voor Rome"

2017-08-01 00.45.14.jpg

Die albums zijn inderdaad in kleur (zelfs "Het Spaanse Spook") maar ze zijn opnieuw ingekleurd en dus niet in de originele kleuren.  Vergelijk ze maar met de uitgave uit 1983-1984 (wel maar eerste 6 delen verschenen i.p.v. 8).  En 't schijnt dat ook de kleuren van die uitgave in het niets verzinken bij de kleuren van de verhalen zoals ze verschenen in het weekblad "Kuifje".  Maar ik heb geen weekblad "Kuifje" om dat te verifiëren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
kurisu74   

Die hele uitgave van Oog & Blik uit 2010 van Incal is verschrikkelijk. Veel te klein formaat, de hele lelijke inkleuring tegenover het origineel waarvan ik echt niet snap wie het een goed idee vond... en volgens mij is de lijm al aan het lossen bij mijn exemplaar ook. 

Ik vermoed dat de versie uit 2004 wel OK is? Jammer dat ik die niet heb... 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Op ‎27‎/‎07‎/‎2017 om 06:57, esteban² zei:

tragische_tante-valkenswaard.gif

Voor de verzamelaars of ieder die 't avontuur wenst. Eind augustus zou je dit bij Carrefour en Delhaize krijgen bij aankoop van 2 Look-o-look producten.

Mensen die deze al te pakken gekregen hebben? In de twee Delhaize fillialen in de buurt, alsook in de énige Carrefour, weten ze helemaal nergens van.  Toch zijn er mensen die ze wél al kregen bij de Look-O-Look producten ...

Deel dit bericht

Link naar bericht
durango   

wat ik me wel afvraag bij de integrale van suske en wiske of daar ook de kortverhalen in gaan voorkomen , uiteindelijk kunnen ze er alle kanten mee uit , zou wel goed zijn uiteindelijk, maar denk eerlijk gezegd niet, hopend wel ;) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Kontiki   

Bij de derde golf Classics is er een album vervangen. In december verschijnen nu de albums De Zwarte Madam, De Gezanten van Mars, De Wolkeneters en De Wilde Weldoener.

Deel dit bericht

Link naar bericht
durango   

eens iets totaal anders kontiki , weet jij soms of de resterende herdrukken van agent 212 nog verschijnen , dat duurt ook al een tijdje zijn er nog een stuk of 5 a 6 die niet zijn verschenen bij dupuis met hertekende cover 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Renegade   
Op Monday, August 07, 2017 om 08:19, kurisu74 zei:

Die hele uitgave van Oog & Blik uit 2010 van Incal is verschrikkelijk. Veel te klein formaat, de hele lelijke inkleuring tegenover het origineel waarvan ik echt niet snap wie het een goed idee vond... en volgens mij is de lijm al aan het lossen bij mijn exemplaar ook. 

Ik vermoed dat de versie uit 2004 wel OK is? Jammer dat ik die niet heb... 

Ja mee eens, snel een goedkope integrale in elkaar knutselen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen